Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

voor studiemam

• Auteur

heey studiemam 🙂

had net al gepost naar je maar denk niet dat je het gaat lezen..
    vandaar ff zo..las dat je een ook een doptone had..en vroeg me af of de baby bij jou dan ook gaat trappen..mijne gaat echt heel hard trappen en schiet mijn buik echt omhoog..net alsof ie boos wordt ofzow .,..ik voel de baby soms wel maar niet zo erg als dat ik dat ding erop zet..en als ik de baby een dagje niej voel gebruik ik gwn de doptone en dan gaat ie schoppen haha…

vraag me dus af of baby''s het miss niet leuk vinden ofzow…

#3122477 Quote

Hey Angelaatje,

ik kan niet zeggen dat ik echt verschil heb gemerkt in het trappen wanneer ik de dope tone erop zet, maar dat kan wel komen omdat die kleine van mij gewoon een ontzettende druktemaker is!!!
    Ik voel hem/haar heel vaak op de dag; draaien, schoppen enz. dus  ook tijdens het luisteren met de  DT!
    Ik gebruik de DT ook niet zo vaak, maar ik zal hem wat vaker gaan gebruiken en erop gaan letten, als ik verschil merk laat ik het je weten  

Liefs Nika (20w2)

#3122480 Quote

ja is wel leuk 🙂

ik moet ook eerlijk bekennen dat ik hem elke dag gebruik hoor haha want voel hem niej zo heel erg vaak nog helaas…af en toe een klein trapje maar daar houdt t mee op.. wel leuk zo'n druktemakertje als jij hebt 🙂
    ik denk gwn dat die van mij zoiets heeft van: hier een trap, jij met je stomme apparaat elke avond haha…

maar ik ben gwn snel ongerust vandaar..denk dak hem ook minder vaak gebruik als ik de baby vaker zal voelen..

maar ik hoor het wel of die van jou ook zo reageert 🙂

x angela

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct