Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

HELP BLOEDVERLIES

• Auteur

Help meiden,

Ik ben nu 10 wk2 dagen in verwachting van ons 3e kindje en net bij het naar de wc gaan verloor ik helder bloed, niet echt veel maar ja. Ik heb hiervoor 4 miskramen gehad dus ik ben zo onzeker als het maar kan.
    We hebben bij 7wk2dg en 9wk2dg het hartje zien kloppen mag ik er dan vanuit gaan dat het niets is?

Ik mag vanmiddag wel direct langskomen voor een echo maar ik weet me even geen raad hoor.

daantje

#3122466 Quote

ik wens je heel veel sterkte meis en houd ons op de hoogte

groetjes

#3122467 Quote

gelukkig mag je wel meteen voor een echo komen!
    dat zal wel een hoop schelen! laat wel even weten strax met een neiuwe topic hoe het gegaan is! ikzelf denk dat alles nog wel goed is want had het nl toen ik 8 wkn was…toen wist ik nog niet dat ik zwanger was dus was ook geen stress..bleek nog van de innesteling te zijn achteraf…

liefs angela
    20 wkn

#3122479 Quote

Succes bij de echo, hoop dat het loos alarm is!

~gr mama van MD

#3122489 Quote

Hoi Daantje,

Wat vervelend voor je dat je bloed verliest. Daar word je inderdaad erg onzeker van.
    Ik kan erover meepraten. Heb in de eerste weken (tot de 11e) last gehad van heel veel bloedverlies (met stolsels en al). Gelukkig bleef ons kereltje goed zitten elke keer en ben ik nu bijna 35 weken op weg.

Als het bloeden maar eenmalig is en je geen krampen hebt, hoeft het niet te duiden op een miskraam. Dan kan het ook een bloeding van bijv. je baarmoedermond zijn. Die is nu extra doorbloed dus als daar een vaatje knapt, krijg je meteen een bloeding.

Ik hoop voor je dat alles goed is vanmiddag.

Groetjes,
    Maike

#3122523 Quote

Ik heb bij de eerste ook bloed verloren tot de 15e week. Ben daar toen ook heel ongerust over geweest. Gelukkig is alles goed afgelopen en kregen we een gezonde zoon. Maar door dat bloedverlies was het een stressvolle tijd. Heel veel succes met je zwangerschap! Ik hoop dat het allemaal goed gaat!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122525 Quote

Hoi Daantje!

Wilde even weten hoe het met je is??
    Hoop echt voor je dat alles in orde is…..
    Wat een vreselijke rot situatie zeg….

Liefs, Marielle
    25 wk,3 dg

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct