Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wat is de natuur toch hard!

• Auteur

Lieve meiden, dit is mijn laatste berichtje op dit forum. Het is namelijk toch mis gegaan en ik ben zondag het vruchtje verloren. Zo bizar, zaterdag hebben we het hartje nog zien kloppen en zondag ochtend had ik het mijn hand. Veel bloedverlies natuurlijk en veel verdriet. Zo blijkt maar weer dat het een wondertje is en blijft. Niets vanzelfsprekends aan. Lieve allemaal, geniet ontzettend van jullie zwangerschappen en dikke buiken.

Liefs Jet

#3122483 Quote

dat is echt heel vervelend om te horen!

De natuur kan inderdaad hard zijn maar het blijft gewoon klote!
    ik wens je heeeeel erg veel sterkte en hopen dat we je toch nog terug mogen zien op het forum!

kus van angela

#3122485 Quote

Heel veel sterkte

Hoop je snel weer op het forum terug te zien…

Liefs Nika

#3122486 Quote

jeetje meis,

wat erg, hoe ver was je??

Ik heb zels hiervoor 4 miskramen gehad dus ik kan me voor stellen hoe je je voelt.

Wel erg dat eerst het hartje nog hebt zien kloppen en de volgende dag ben je het kwijt!

Ik denk aan je

xx Daantje

#3122491 Quote

Lieve Jet,

wat erg voor je, wat een schrik en verdriet.
    Ik wens je heel veel sterkte en hoop je snel weer op het forum te zien.

Liefs, El

#3122554 Quote

Ik was 6 weken zwanger. Wat het zo oneerlijk maakt is dat ons zoontje na 8 jaar en uiteindelijk ICSI is geboren, deze keer was ik spontaan zwanger geraakt!! Hoe mooi kan het zijn. Ja , en dan moet je er weer afscheid van nemen. Waar ik de meeste moeite mee heb is dat ik eerst het hartje heb zien kloppen en de volgende dag was het weg en ik heb het vruchtje dus opgevangen en dat zie ik steeds op mijn hand liggen. Het zal wel slijten maar het heeft even zijn tijd nodig.

XXXX   Jet

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct