Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

goede tip van een vriendin

• Auteur

Gisteren kreeg ik echt een supertip voor onze babykamer van een vriendin van mij. Zij heeft  bij http://www.inkyplinky.nl  echt een gaaf schilderijtje besteld. Ik ga er straks ook een schilderijtje en kapstokje bestellen. Misschien is het ook nog iets voor juliie.

Groetjes,
    Joepie

#3122546 Quote

Echt een leuke site

Misschien dat ik er ook wel wat bestel, ik vind die schaapjes die over het hek springen wel heel lief!!

#3122602 Quote

deze advertentie heeft er al een keer eerder opgestaan……

#3122610 Quote

komt inderdaad verdacht vaak terug op verschillende forums en ook onder andere namen….

#3122623 Quote

Nogmaals, dit is geen reclame. Ik wilde gewoon iets leuks laten zien aan jullie. Maar goed, dit wordt blijkbaar door een aantal niet echt gewaardeerd. Beetje jammer, hoor.
    Als je niet naar een link wilt kijken, dan moet je hem niet aanklikken. Degene die het wel leuk vinden, lekker blijven kijken!

Groetjes,
    Joepie

#3122818 Quote

Deze advertentie heeft al eerder hier en bij de  overige maanden  gestaan,  dit forum is voor andere doeleinden bedoeld……heb je naam nog nooit eerder gezien, maar wel dezelfde advertentie!!!

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct