Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vaginale steken

• Auteur

Hallo,

Ja we zijn sinds een paar daagjes weer een kwaaltje rijker: de vaginale steken!! Het lijkt net of er iemand met een flinke naald me van onder aan het bewerken is. Erg vervelend. Weet iemand wat dit kan betekenen?? Ik ben pas 30 weken.

Maarja samen met de pijn in mijn onderrug en bekkenpijn kunnen we dit ook nog wel hebben.

Groetjes Suus

#3122534 Quote

Ik weet het ook niet, maar ik heb het vorige week heel eventjes gehad, iets van 10 minuten ofzo dat ik echt steken had, precies hoe jij het zegt alsof iemand er met een naald in aan het steken was. Daarna is het weggegaan en niet meer teruggekomen. Ik had wel een drukke dag gehad, misschien dat het daaraan gelegen heeft. Als het echt aanhoudt zou ik de VK even bellen, je weet maar nooit.

#3122537 Quote

Hoi Suus,

Ik ben al bevallen, maar het ook last gehad van steken (en nu na de bevalling weer).
    Dat zijn je banden die aan het rekken zijn, en na de bevalling gaan ze naar hun oorspronkelijke maat en dan heb je weer steken…
    Kan trouwens ook in je hele verdere onderbuik zijn.

groetjes Mariska
    mv Feline 26 mei 2007

#3122539 Quote

hoi

heb dat toen der tijd ook gehad en het hoort er gewoon bij,dat is gewoon eenr eactie op dat je lichaam zo aan het rekken en strekken is en zit een kind op te duwen vooral als je verder bent.helaas het hoort erbij gr wendy18 wk zwanger

#3122547 Quote

hoi hoi

ik heb er ook last van   ik ben 34 wkn   en heb er al met pauze 4weken last van   bij de vorige heb ik er tien wkn last van gehad
    dus ik hoop dat dit snel voor bij is
    gr eus

#3122561 Quote

Hoi,

Ik ben pas 22 weken zwanger, maar ik heb het in begin heel erg gehad tegen het irritante aan.
    Volgens de dokter en de boeken die ik er op na heb geslagen zijn die steken  in je vagina een bereiding op het bevallen.

Het moet allemaal wat soepeler worden, dus misschien is het dat bij jullie dan ook wel.
    In ieder geval, iedereen nog veel plezier van je zwangerschap!!

Liefs Esther

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122644 Quote

ik heb er sinds week 33 last van en volgens mijn vk is dat het verweken van je baarmoedermond dat je voelt. Dus inderdaad voorbereiden op je bevalling.

#3122770 Quote

Hoi hoi, ik ben ruim 34 weken zwanger en ik heb dat ook al 4 weken, vorige week bij de vk geweest en eerst zei ze dat het kwam omdat het kindje groter werd en op de onderkant drukte, maar toen ze mijn buik onderzocht kwam ze erachter dat mijn kleine al aardig aan het indalen is en het dus daarvan komt.

Liefs San

#3122771 Quote

nou ik ben dus pas 4weken en 4dagen zwanger maar heb hier ook last van maar ga toch echt nog niej bevallen haha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct