Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Bruiloft jurk!!!

• Auteur

Hoi meiden!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen?? Mijn vriend heeft mij vorige week in venetie ten huwelijk gevraagd en we gaan 17 augustus trouwen (Voordat de kleine er is, ben dan 34 weken!!)!! Helemaal geweldig natuurlijk, maar ik wil toch graag iets van een mooie jurk. Hebben jullie tips waar ik kan zoeken?? Ook voor op het internet???

Liefs Marian!!

#3122603 Quote

Ik zou gewoon naar een boetiek gaan want het moet toch op maatgemaakt worden voor je, ik moet er niet aan denken met 34 weken, ten eerste kan je vroeger bevallen dan gepland en ten tweede moet je het lichamelijk allemaal maar aankunnen en dan heb je niets aan je hele dag wat normaal een droomdag had moeten worden alleen omdat je perse wilt trouwen VOOR de kleine er is…en juridisch maat het allemaal niets uit.

#3122604 Quote

Hoi,

Ik kan em voorstellen dat je wilt trouwen voordat de kleine er is. Als je je nu al druk moet maken en alles opzij moet zetten voor ene te vroege bevalling kan je geen kant meer op. Juridisch maakt het zeker wel uit, op het oment dat je niet getrouwd bent en je vriend het wel erkend heeft, heeft hij eigenlijk alleen nog maar plichten, geen rechten. Mocht er wat met jou gebeuren kan hij geen "aanspraak " maken op de kleine. Dit moet je weer via de rechtbank doen, wat ik best een papier winkel vond. Ik dnek dat de energie wle kan vinden hoor, op die dag. Alleen al omdat je dat graag wilt! Mss zal je een paar dagen daarna bij moeten komen, maar dat geeft toch niet?
    Ik zou een sop indernet gaan neuzen, daar staan vaak ook advertenties en linken naar bruidsmodeboetieken die postitiejurken verkopen.,
    Succes en geniet van de voornereidingen!

Liefs Suus

#3122606 Quote

Hee hoi,

Wat romantisch Venetie…en ik maar hopen terwijl we in Venetie rond lopen…2 week later in ons nieuwe huis in de toekomstige babykamer heeft hij me gevraagd!  Nu zijn we bijna alweer een jaar getrouwd en ongeveer 9 weken zwanger, we zijn helemaal happy!!!

Er zijn speciale jurken, kun je dat niet vinden op internet? Ik ben het ooit eens tegen gekomen op een positiemode site. Als je er niet uitkomt  zou ik gewoon informeren bij een bruidszaak.

Heel veel suc6, een fijne zwangerschap en een mooie trouwdag toegewenst!!!

Liefs Lientje

#3122630 Quote

hoi,ik weet niet waar je vandaan komt maar bij ons in apeldoorn zit een zaakje it's time heet het en die heeft hele leuke kleding ervoor,nou weet ik dat ze meerdere filialen hebben,dus kijk anders effe op hun site of ze ook bij jou in de buurt zitten.succes en een fijne dag dan.groetjes jb

#3122646 Quote

it's time zit ook in Amersfoort, leuke winkel inderdaad. Maar je hebt ook nog future-maman, http://www.future-maman.nl/

Zij geven aan ook bruidskleding te verkopen. Ik geloof dat je daar dan een afspraak voor moet maken. Leuke winkel ook, heb er zelf veel kleding vandaan. Ze zitten o.a. in Leiden, Bussum, Groningen, Breda, Rotterdam etc…..

Succes ermee.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122745 Quote

Ik ben zelf gisteren getrouwd terwijl ik 29 weken zwanger ben in een super mooie om maat gemaakte jurk.
    Ik heb hem zelf helemaal kunnen "ontwerpen" en er is veel met elastiek gewerkt in de rok en het lijfje was met een "rijgveter" achter vast gemaakt zodat je hem zo strak kan zetten als je zelf lekker vind zitten.

Je moet eens op de site http://www.anastasi.nl kijken daar heb ik die van mij vandaan. Het is nog "goedkoop" daar ook

Succes ermee !!

#3122762 Quote

hoi hoi,
    als eerste gefeliciteerd! ik heb na 6 juli (dan ga ik trouwen) een hele mooie trouwjurk te koop! die is helemaal vermaakt!
    ahahhhh gr laura.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct