Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

genieten en toch ook piekeren

• Auteur

Het is zo heerlijk om zwanger te zijn en na te denken over de kinderkamer, de naam, de kinderwagen etc.
    Ik kan ook niet wachten tot mijn eerste echo die ik 10 juli krijg.
    Als ik ons kindje heb gezien weet ik zeker dat het goed zit.

Maar soms….dan raak ik helemaal in paniek….alle kinderdagverblijven in Amersfoort zitten overvol…..die nare berichten over het broeikaseffect….hoe zal dat zijn als onze kinderen groot zijn??
    Ik kom er dan niet meer uit en ga maar gauw slapen of even op het forum snuffelen.

Ach, we gaan proberen te genieten en niet te piekeren….!!!

Wilde dit gewoon even met jullie delen, zijn ook vast de hormonen.

Liefs Lin

#3122583 Quote

Als je opeens ouder word van zo'n klein hummeltje (ook al als je zwanger bent)  dan krijg je een heel nieuw scala aan angsten en schuldgevoelens erbij waarvan je niet wist dat het bestond. Ik denk dat met kinderen het zorgen maken nooit ophoudt, er is altijd wel iets waarover je bezorgd bent. Dat hoort bij het papa en mama zijn. Het is heel natuurlijk maar het is wel even wennen vond ik. Probeer toch ook te genieten want   voor je het weet ben je bevallen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct