Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ik vind sex nu beetje eng

• Auteur

heej dames

even een vraagje vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben durf ik eigenlijk niet meer te sexen waarom weet ik ook niet ben denk bang dat er wat fout door kan gaan ofzo.
    wie heeft hier ook last van hihi

groetjes

#3122577 Quote

Hoi,

In het begin had ik daar ook veel last van! vooral die eerste 3 maanden. Mijn vriend vond het gelukkig ook eng. Nu ben ik 27 weken zw, en vind ik het niet echt eng meer, maar mijn vriend des te meer!!
    Toch schijnt het geen kwaad te kunnen…

#3122594 Quote

Hoi hoi,

Ik had er geen last van dat ik het eng vond om sex te hebben met mijn man. Maar nu wordt het heel erg ongemakkelijk met die dikke buik in de weg.

Liefs Fruit Girl

#3122595 Quote

Heb ik nou helemaal geen last van!
    Heb sinds ik zwanger ben juist meer zin dan ooit

En de baby schijnt er echt geen last van te hebben, hij/zij doet het nog steeds super!!!

Het schijnt trouwens dat het hebben van sex (en orgasmes) je buikspieren sterker maakt, wat je weer kan helpen bij de bevalling (op een lekkere manier trainen noemt men dat)

Maar je moet gewoon doen wat voor jouw goed voelt en waar je je goed bij voelt!!

Veel liefs Nika

#3122605 Quote

hihi bedankt allemaal voor jullie reacties we zien het wel haha

groetjes

#3122621 Quote

Hoi,
    Vind het niet eens zozeer eng, als dat het op het moment wel goed voelt, maar de rest van de dag voel ik zo'n zeurderig gevoel in mijn buik. Niet prettig dus..
    We wachten gewoon tot we er weer echt van kunnen genieten..Het schijnt verder geen kwaad te kunnen nee, als je er zelf een goed gevoel bij hebt..lekker doen en genieten.
    Groet R

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122667 Quote

Naast het feit dat ik het niet echt prettig vond de eerste 10 a 11 weken, vond mijn vriend het ook een beetje eng. Hij was bang mij pijn te doen.
    Het trekt nu bij, ik krijg weer meer zin, en hij is niet meer bang om mij pijn te doen.

Het is even wennen, alles is nieuw, je lichaam reageert anders.

Liefs Noelie

#3122673 Quote

hoi hoi
    had precies hetzelfde hoor,ook geen zin aan.maar mijn snapte het wel en gelukkig zijn er meer manieren om te sexen niet dan.
    liefs sil

#3122715 Quote

Ik herken het wel hoor, ik durfde ook niet goed.En toen we het eenmaal een keer gedaan hadden had ik erna last van bloedverlies. (tijdens 1e zwangerschap) Nu durf ik dus ook niet goed.

Weet wel dat ik bij vorige zwangerschap op het einde ontzettend veel zin had, ondanks die onhandige dikke buik, hihi.

Bianca

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct