Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ik vind sex nu beetje eng

• Auteur

hihi ja ik heb ook meer zin nu dan ooit haha maar vind het eng.
    en mn schatje vind het ook eng hij zegt dalijk kom je bij de baby tereg
    maar we hebben het nu dus 1keer gedaan vanaf dat ik het weet maar als hij zeg maar boven op gaat vind ik het niej eng maar achterlangs vind ik nu wel eng

sorry voor de rare praat he maar anders kan ik het niej uitleggen hihi

#3122808 Quote

Of ik zin heb of niet scheelt van dag tot dag.. Tegenwoordig heb ik steeds meer zin in sex met mijn mannetje..
    Hij vind het misschien wel enger als ik.. Ik heb van alles gelezen en overal wordt gezegd dat het geen kwaad kan.. Nou dan geloven we dat maar en maak ik me daar geen zorgen om.. althans meestal niet!
    Want die emoties schieten ook van hot naar her…

Gewoon lekker van genieten en als je echt niet durft, dan gewoon een andere manier zoeken om van elkaar te genieten!..

Veel plezier

Liefs Debby

#3122845 Quote

Ja, mijn man vindt het ook eng hij is ook bang dat hij wat stuk maakt.

Maar wat ik in het begin vervelend vond was een orgasme hebben.
    Daarna kwam een heel vervelende kramp op zetten in mijn onderbuik, zo'n ongesteldheids gevoel. Omdat ik er niets over kon vinden, hier op het forum niet en eigenlijk nergens. Heb ik het meteen maar aan de verloskundige gevraagd, of eigenlijk aangegeven dat ik dat vervelend vond. (dit komt omdat de baarmoeder dan normaal gesproken dicht klapt alleen door de zwangerschap kan dit niet dus blijft de baarmoeder knijpen en dat is dat gevoel)

Omdat ik zo eerlijk was, durfde mijn man te vragen over het vrijen en zij benadrukte maar weer dat het helemaal geen kwaad kon. Ze gaf zelfs aan dat het voor de baby zelfs heel fijn is als de moeder een orgasme krijgt. Zal wel door het samen knijpen van de baarmoeder.

Dus zolang het fijn is lekker doen! Was het motto!

Liefs Silly

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct