Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hebben jullie dat ook dat je het bijna niet kunt geloven?

• Auteur

Hoi meiden,

Ik heb af en toe echt zoiets van toch nog maar een testje extra kopen, hahahaha ik heb nl op pijnlijke borsten na nog helemaal geen kwaaltjes, ben nu 6 weken en ong. 3 dagen zwanger.

Met vaderdag voor het eerst positief getest, maar omdat ik toch een pak van 3 testen had, heb ik de maandag en dinsdag erna nog eens getest, en in het schermpje stond telkens zwanger! Maar omdat ik verder niks voel/merk kan ik het nog niet helemaal geloven… erg he? Zijn er meer meiden die daar last van hebben? Op 10 juli gaan we voor het eerst naar de verloskundige, hopelijk voel ik tegen die tijd alweer wat meer!

xxx Muizeke

#3122656 Quote

Ha Muizeke,

Ja, heb ik ook last van! Afgelopen zondag getest, en vanochtend dacht ik, ik moet er misschien nog maar eens eentje doen….
    Wel al 2 weken bij vlagen misselijk en moe, en ik had al op de 2e dag ofzo het gevoel dat het 'raak' was maar toch….Herkenbaar dus, ondanks dat ik dus wel 'wat' voel.

groetjes,
    Olifantje71

#3122666 Quote

Hey muizeke,

leuk dat je nu ook hier zit!!

Tot ik de eerste echo had, was het voor ons beiden heel onwerkelijk. Ja, hebt wat klachten, bent af en toe misselijk ook weleens gespuugd, maar meer bewijs dan die 2 testjes had ik  niet.
    We hebben beiden met een dikke brok in de keel vor het eerst naar onze kleine ukkie gekeken. Vanaf dat moment is het veel werkelijker.

Liefs Noelie

#3122668 Quote

Hoi,

Ik herken je gevoel heel goed. Ik moet je zeggen dat ik er nu nog steeds een beetje last van heb, ook al ben ik nu bijna 28 weken zwanger.

Tuurlijk heb ik al een bol buikje en voel ik het kindje regelmatig bewegen, maar ik kan me er nog weinig van voorstellen dat ik straks echt een kleine hummel in mijn armen heb.

Bij mij begon het gevoel van echt zwanger zijn pas tot me door te dringen, toen ik mijn broeken niet meer dicht kon, en we het kindje op de 20 weken echt zagen rondzwemmen in mijn buik.

Succes verder met je zwangerschap, en geniet ervan!

#3122675 Quote

Hoi meiden,

ja er zit dus niks anders op dan geduld hebben… eerst met zwanger worden en als je het dan bent stiekem ook nog even hahahah, ze laten ons wel in spanning die kleintjes! Eigenlijk is het ook niet erg om niet misselijk te zijn, maar dat zou toch wel een lichamelijk bewijs zijn voor me als jullie snappen wat ik bedoel.

Hoi Noelie, ik herken jouw naam nog van het zwanger worden forum, hoe ver ben jij? Leuk dat je hier weer mensen van het andere forum tegenkomt, ik "zie" ze liever hier dan bij zwanger worden natuurlijk

Ik kan niet wachten tot ik niet meer in mn broeken pas in elk geval. Ben blij dat de vakantie er nu aan zit te komen, lekker rustig aan doen 🙂

Liefs Muizeke

#3122676 Quote

oja en een echo, wauw dat lijkt me echt een supermooi moment!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122713 Quote

Hoi,

Ik vind het ook allemaal erg onwerkelijk nog. Ik had ook nooit verwacht meteen zwanger te zijn. Betrap mezelf er ook op dat ik op de wc toch af en toe even check of ik toch niet ongesteld ben geworden.
    De klachten beginnen bij mij langzaam te komen, ben nu wat vaker en langer misselijk en ben moe.
    Ik ben nu zwanger van de 2e en had verwacht daardoor minder onzeker te zijn, maar niet dus…

Bianca

#3122743 Quote

ik ben 38 weken zwanger en kan het nog steeds niet geloven als ik eerlijk ben.. binnen nu en 4 weken ben ik mama en me vent papa, heel onwerkelijk nog…

#3122838 Quote

Ha hier kan ik me goed bij thuis voelen.

Heb vandaag precies een week geleden 2 testen gedaan, en wat onwerkelijk.
    De test zegt ja, maar ik weet het nog steeds niet helemaal zeker.
    Net wat je zegt je voelt en ziet niets, en toch ben je (waarschijnlijk) zwanger.
    Ik ga ook 10 juli voor een echo en dat lijkt me mega, misschien dat het dan wat beter
    doordringt.
    Nog even anderhalve week geduld, is wel  lang hoor als je zo in spanning bent.
    Naar alle waarschijnlijkheid ben ik dan 7 weken en 3 dagen, zwanger.

Heel veel liefs , en iedereen van harte gefeliciteerd.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct