Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ik moet ff mijn verhaal kwijt. Wie wil het met me delen?

• Auteur

Dag dames.

13 juni had ik een positieve zwangerschapstest, omdat ik het nog niet echt wilde geloven heb ik vrijdags nog een test gedaan, die was ook positief. Donderdags was ik alsvast naar de huisarts geweest en samen hadden we uitgerekend dat ik vijf weken zwanger zou zijn. Ik natuurlijk harstikke blij en ik kon mijn mond tegen niemand houden. Mijn vriend had nog zo gezegd, hou het nog ff voor je. Maar zo eigenwijs als ik ben…. Afgelopen maandag heb ik bloedverlies gehad. Ging er stiekem van uit dat het nog innestelings bloeding was. dinsdags heb ik toch maar ff de verloskundige gebeld omdat ik vrij onzeker was. Ik kon meteen om half vijf terecht voor een echo. Op de echo was niks te zien, dan maar een inwendige echo. Ik had al zo'n idee dat er niks te zien was. En ja hoor. er klopte GEEN hardje, er was niks te zien. Was ze wel vertelde dat ze aan mijn baarmoeder kon zien dat ik zwanger ben of ben geweest. Als ik het nog ben, dan is het nog heel vroeg. Baalde hier als een stekker van. Wilde die avond niemand meer zien, had geen zin om uitleg te moeten gaan geven. Vandaag gaat het alweer wat beter. Maar hoop natuurlijk dat ik gewoon zwanger ben. Volgende week dinsdag, 2 juli, dan moet ik weer terug naar de verloskundige. Hopen dat ze me dan wel goed nieuws kan vertellen.

Voor wie is dit herkenbaar en bij wie is het dan toch nog goed gekomen?

heel veel groetjes.

#3122671 Quote

hoi hoi
    heb eigenlijk precies hetzelfde meegemaakt,alleen verloor ik geen bloed.ons zoontje is afgelopen 15juni een jaar geworden,dus geef de hoop nog niet op.
    succes he.
    liefs sil

#3122694 Quote

ik heb het ook meegemaakt, heel wat weken (oud) bloedverlies gehad, waarschijnlijk een innestelingsbloeding. Ik heb een inwendige echo gehad met 7 weken en ik was net ver genoeg om een hartje te horen, de gyn zei wel dat als ik eerder was gekomen (zoals jij) er waarschijnlijk geen kloppend hartje te zien zou zijn.

Mijn zoon is super gezond en 2 weken geleden 1 jaar geworden, ik heb verder ook een probleemloze zwangerschap gehad. Je hebt niet voor niets een positieve test, deze zijn erg betrouwbaar. Niet meteen van het ergste uit gaan (hoewel dat moeilijk is, want dat deed ik ook!). Ik hoop voor je dat alles goed komt, laat je het nog even weten?

Succes, Ellen

#3122699 Quote

Eigenlijk 'tzelfde verhaal, alleen ik meende dat ik 9 weken was en wat ze zag was precies wat jij beschrijft met 5 weken. Daarna 2 bloedingen gehad, dus we gingen er toch 'n beetje vanuit dat 't mis was. Bij 7 weken kon ik terug komen voor nog 'n echo en toen (na veel zoeken) was er toch 'n ieniemienie kruimeltje met 'n kloppend hartje. Alle stress dus voor niks… kan dus best nog goedkomen!!!

Liefs, Lieske.

#3122701 Quote

hoi Dames,

bedankt voor jullie reactie. Het geeft mij weer een beetje hoop. In mijn achterhoofd denk en hoop ik dat het ook zo zal gaan zoals jullie het beschrijven. Maar ja, ff wachten, dinsdag weten we meer. Ik houd jullie op de hoogte. Nogmaals bedankt. groetjes.

#3122720 Quote

Hoi,

Ik verlies al anderhalve week (oud) bloed, heb inmiddels al 4 echo's gehad waarvan geen een inwendig omdat mevrouw de dokter dat niet nodig vond aangezien ik bloed verloor.
    Ze dacht wel te zien dat t een miskraam wordt aangezien er nog geen hartje klopte en t te klein was voor duur zwangerschap (7 weken) Pas vrijdag krijg ik de verlossende echo.

Ik wordt steeds gefrustreerder en zie t gewoon niet meer zitten. Waarom dat mens een inwendige echo weigerde slaat helemaal nergens op aangezien iemand anders met bloedverlies wel een inw echo heeft gehad.

Sorry dat ik zo loop te klagen maar ik geloof dat we wel een beetje in hetzelfde schuitje zitten; we weten nog geen van beide of we zwanger zijn of niet meer.

Ik wens je iig heel veel sterkte met het wachten en zal voor je duimen dat t goed afloopt.

Liefs Monique

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct