Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe snel zwanger

• Auteur

hallo meiden,

gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil
    ik weet het dat is nog niet zo lang en dat elk lichaam anders is

maar ben toch nieuwschierig hoe snel jullie zwanger waren

groetjes klavertje vier

#3122678 Quote

hallo ik was in de erste maand direcht harstikke zwanger had ik niet verwacht maar het is toch gebeurt heel raar bij mijn eerste en de tweede duurde het best wel lang maar net wat je zij bij iedereen is het anders hopen dat je snel zwanger bent groetjes ramona 9 weken zwanger van de derde

#3122680 Quote

Hoi,

De eerste keer was na 3 rondes. Helaas is dit een miskraam geworden. Daarna was ik weer na 3 maanden zwanger, dus vrij snel.

#3122682 Quote

Hoi,

Ik ben een van die gelukkigen waar het meteen raak was!! Begin april mijn spiraaltje laten verwijderen. Na 2 weken werd ik ongesteld. Daarna dus niet meer!! Ik had er zeker niet op gerekend dat het zo snel zou zijn. Mijn vriend was ook erg verrast, omdat ik hem steeds had gezegd, dat het wel zeker een half jaar tot een jaar kon duren. Ik ben nl niet meer de jongste ( afgelopen weekend 39 geworden)Mijn eerste zwangerschap was pas na 8 maanden en werd helaas een miskraam. Daarna was ik vrij snel weer zwanger, 4 maanden…  Een beetje eng vind ik het wel, ben een beetje bang dat t misschien te snel is gegaan…
    Je kunt er dus eigenlijk weinig van zeggen, een kwestie van geluk zal ik maar zeggen. Ik wens je veel succes en geluk natuurlijk…
    liefs smartie

#3122689 Quote

hoi,ook ik was heel snel zwanger,ben in okt gestopt met de pil en heb 4 nov getest,en ZWANGER.we hadden dit allebei niet zo snel verwacht,wel heel tof nartuurlijk,maar we maken van dichtbij mee dat het ook anders kan,dus zijn we er nog meer bewust van hoe speciaal zwanger raken is en dat het allemaal goed mag blijven gaan.
    inmiddels ben ik dus met de laatste loodjes bezig,en ik hoop voor je dat je binnenkort net zoveel geluk mag hebben.succes.groetjes jb38wkn.

#3122691 Quote

Bij de eerste na 2 maanden en deze keer na 1 maand!!!
    Wel erg veel mazzel dat het allemaal zo snel is gelukt.
    Deze keer waren we niet echt bewust bezig om zwanger te worden, ik gaf mijn zoontje nog borstvoeding en kon de pil niet slikken, de condooms waren op (haha) en ik had een erg onregelmatige cyclus  we dachten; we zien wel, niet verwacht maar meteen raak dus.. wel een beetje geschrokken  maar o zo mooi!

fijne zwangerschap allemaal

Ellen

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122693 Quote

Ik was in ronde 4 zwanger!! Das heeeel snel!!

Succes meid!

X Saskia
    40.2 wk

#3122698 Quote

ik in de 3de ronde

Gr Angelique

#3122705 Quote

hoi hoi

nou ik ben 23mei gestopt met de pil en ben nu

dus bij mij was het meteen raak

succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct