Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Placenta aan de voorkant, maak het uit voor de pretecho?

• Auteur

Hallo allemal

ik heb al wat vragen gesteld over pretecho, alleen heb ik vergeeten vargen als het uitmaakt dat de placenta aan de voorkant ligt. Mischien is de kwalitijd niet meer zo goed dacht ik.

Heb iemand antwoord op mijn vraag?

Bedankt

#3122728 Quote

dat maakt geen verschil, ik had de vorige keer de placenta aan de voorkant en dit keer aan de achterkant en de echo's zijn hetzelfde. Ik heb wel alleen 2D laten, dus over 3D weet ik het eigenlijk niet.

#3122734 Quote

hoi hoi
    voor 2d   maakt het inderdaad niets uit voor 3 en 4 d wel (jammer genoeg)
    met 17 weken was het met 3d nog goed te zien maar met 27 weken niet echt meer omdat de kleine tegen de placenta aan ging leggen
    Ze vertelde het zo omdat je met 3d de diepte in gaat heb je last van de placenta
    die ligt er dan voor als er nog ruimte tussen de placenta en het kind zit vruchtwater dan gaat het wel
    Bij ons waren de beelden met 27 weken niet super mooi ook omdat ze met een voetje op haar hoofd bleef liggen dan zie je met 3 d alleen een voetje ( ze is nu al eigenwijs)
    Maar we kregen korting en de 2d beelden zijn wel erg leuk
    groetjes marina
    28w 5d

#3122761 Quote

Hoi Boontje,

Ik heb met 31 weken een pretecho laten maken met 2D, 3D en 4D foto's en DVD voor 75 euro.
    Mijn  placenta ligt ook aan de voorkant maar dat maakte geen verschil hoor. De foto's zijn prachtig geworden.
    Ik moest voor de 3D en 4D foto's op mijn zij gaan liggen. Ze zette het apparaat dus aan de zijkant van mijn buik.
    Gelukkig liet ons mannetje zich heel goed fotograferen dus nu hebben we heel mooie fotootjes van hem.
    Ik denk dat het ook heel erg ligt aan de echoscopist(e). Die van ons is echt heel goed en ze nam er ook de tijd voor. We zijn bijna een uur binnen geweest.
    Wij waren al wel wat aan de late kant want je kunt het beste rond de 27 weken komen zei ze. Maar gelukkig hebben we dus toch nog wat mooie kiekjes kunnen scoren!

Groetjes,
    Maike

#3122763 Quote

Hoi hoi,

Ik heb met 21 weken een pret echo laten maken en bij zit ook de placenta aan de voorkant, dat was trouwens bij mijn vorige zwangerschap ook zo, maar geen problemen hoor, het zijn prachtige 2d en 3d foto's geworden, dus gewoon laten maken zou ik zeggen..

Heel veel plezier liefs San.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct