Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Joepie, ik ben ook zwanger!!!

• Auteur

Ha meiden,

Ik kan eindelijk ook zeggen dat we ook zwanger zijn!!!!
    We kunnen het nog niet echt geloven!
    Ik heb 3 testen gedaan, 2x van de Kruidvat (met een vaag streepje) en 1x Clearblue digitaal en die zei echt 'zwanger'.

Ik had de hoop een beetje opgegeven,maar……….
    We zijn dolgelukkig!
    Morgen de huisarts bellen, ik benieuwt welke stappen er gaan komen.
    Hebben jullie nog een orgineel idee om onze ouders te vertellen? Ik heb wel een ideetje, maar misschien hebben jullie een betere. En wanneer hebben jullie het nieuws vertelt aan jullie ouders?

Groetjes Elly

#3122739 Quote

Proficiat! Wat fijn dat je zwanger bent, zeker als je de moed al een beetje opgegeven had 🙂

#3122740 Quote

Van harte gefeliciteerd… Heel erg leuk zeg, geniet ervan hoor!!!

#3122781 Quote

Hey gefeliciteerd geniet ervan!!!!

#3122790 Quote

Hoi Elly,

Van harte meid! Ik ben vandaag 1dag overtijd en heb net met de CB digital ook ZWANGER getest. Het stond er al binnen een halve minuut, dus het is denk ik echt raak. Kan t nog niet echt geloven, want het was pas onze 1e ronde, 1e kindje. Het liefst zou ik nu iedereen gaan bellen, vooral mijn mams, maar mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we wachten tot half augustus, 10 wkn. Weet niet of ik dat ga redden….
    Mij lijkt het leuk om bv een kopie van de echo te maken en deze aan een grote bos bloemen te hanhen.Of een zwangerschapstest aan het boeket hangen..haha
    Liefs muus

#3122793 Quote

Gefeliciteerd, geniet maar lekker van ja zwangerschap!

Liefs Nika

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122855 Quote

Bedankt voor de felicitaties!!
    Ik ben zo blij, het besef gaat nu aardig komen!
    Ik ga het mijn ouders wel eerder vertellen, mocht ik het verliezen, zou ik graag ook hun steun willen krijgen. Het is wel moeilijk om je mond te houden!

Iemand nog een idee, hoe het te vertellen aan mijn ouders?

Groetjes Elly

#3122856 Quote

hoi hoi

ja ik vind het ook heel moeilijk om stil te houden voor ivm miskraam vorig jaar toen is mn moeder overal met me na toe gegaan.
    stel gaat nu weer fout kan niemand me helpen als ze niks weten (hier moet je niet van uit gaan maar toch)
    inmiddels heb ik het mn vader net wel verteld hihi maar die houd zn mond wel tegen de rest

#3122860 Quote

Hoi Elly,

Proficiat meid! Geniet er maar lekker van.

En hoe je ouders dit kenbaar  kan maken: nou, bijvoorbeeld kan je een puzzel maken en die stukjes in een envelop doen die je ouders dan weer in elkaar moeten zetten. Heeft een collega van mij gedaan en het was een groot succes! Misschien  ga ik dit zelf ook doen.

Groetjes, Jolanda  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct