Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Alweer zwanger???

• Auteur

Hoi dames,

Vorig jaar ben ik erg actief geweest op deze site. Vorig jaar november is mijn zoontje geboren Joshua. Hij is nu bijna 8 maanden.

Sinds 3 dagen ben ik weer misselijk en moe en heb ik een zwaar gevoel in mijn baarmoeder en doen mijn borsten erg veel zeer. Toen ik zwanger raakte van Joshua en ik wist het nog niet. 10 dagen voor ik een test kon doen voelde ik me al anders. En stiekem wist ik wel dat het raak was. Maar ja geloven doe je het niet als je 1,5 jaar gewacht heb op een goede zwangerschap. Nu gaat het op precies de zelfde manier. 6 juli moet ik eigenlijk ongesteld worden. Dus weer heb ik vroege tekens. Ook heb ik toen ik zwanger wilde worden (vorig jaar) mezelf een getempt. En normaal zit ik rond de 36.8 en toen ik zwanger was zat ik rond de 37.5. Nu is het weer precies zo.

Oei oei was niet de bedoeling om weer zwanger te raken. Maar als ik heb goed heb dan ben ik gewoon weer zwanger. Begrijp me niet verkeerd het is welkom maar ja het is toch wel een beetje snel. Zou het ontzwangeren zijn??? Hoewel ik vorige maanden wel aan het ontzwangeren was maar absoluut niet zo erg.

Liefs charlie

#3122760 Quote

Hoi,
    Spannend dus voor je!
    Maar je weet het nog niet zeker dus begrijp ik?
    Nu al testen heeft ws geen zin he..
    Je zult gewoon moeten afwachten  denk ik.
    Was je menstruatie alweer in orde, en gebruikte je een voorbehoedsmiddel?
    Ja, je hoort het wel vaker he..het kan..
    Nou hoop ik voor je dat het uitpakt zoals je zou willen, en wat vind je partner ervan?
    Laat je het nog eens horen hier?
    Had ooit een collega die zwanger terug kwam van zwangerschapsverlof..hahaha
    Dat was wel heel snel he..
    Groet R

#3122794 Quote

hoi charlie

als je   je weer zo voelt is de kans groot   nog ff wachten dus

maar snel is het niet hoor
    mijn dochter is van mei 2006 en over 5wkn hoop ik ik weer van een klein wondertje te bevallen
    mijn dochter was dus net 4mnd toen ik zwanger raakte
    ook niet gepland maar wel erg welkom

ik ben benieuwd naar jou uitkomst gr eugenie

#3122848 Quote

Hoi Charlie,

Ik ben ook weer zwanger, maar bij ons was het wel een bewuste wens.
    Mijn jongste is nu 8,5 maand en ik ben 10 weken zwanger.

Ietsje zwaarder om zwanger te zijn dan de vorige keer, dat merk ik wel
    aan mijn spieren. Vooral het tillen van de kleinste valt me zwaar.
    Maar ik vind het ook weer super genieten.
    En het is later zo leuk. Ik heb twee meiden van 6 en bijna 5 en die
    zijn zo hecht, net een tweeling. Dat is echt heel lief om te zien.
    Dus dat hoop ik ook voor mijn zoontje en deze baby.

Ik ben benieuwd wat je te wachten staat. En als je wel zwanger bent: genieten!!!

Groetjes,
    Vanessa

#3122914 Quote

Hoi meiden,

Ja ik ga nu erg twijfelen of het wel zo is. Want ik ben sinds vanmorgen erg grieperig. Lig op bed. En heb mijn uk naar mijn ouders gebracht. Ben beroerd….. Maar ja mijn borsten blijven pijn doen.

Ja voorbehoedsmiddel het condoom. Maar ja soms in alle heftigheid vergeet je die.

Mijn partner vind het niet zo leuk die wil absoluut nog niet maar zegt wel als het zo is het zekers welkom. Het is namelijk niet voor iedereeen weggelegd om zwanger te raken. En dat zien wij heel goed in. Bij mij begon het alweer te kriebelen maar wilde toch wel nog even wachten.

Als het zo (of niet) is laat ik het zeker weten. Ben zelf ook erg nieuwsgierig. Hoop dat ik nog net zoveel kan genieten van mijn uk als het zo zou zijn. Want dat is mijn lieverd zou het vreselijk vinden als hij zich vervangen voelt. Het is een lekker mannetje en ik hou van hem vreselijk veel. En op 1 of andere manier blijf ik dat nu continu zeggen. Alleen maar om me neit schuldig te voelen. Raar he!!!!

liefs charlie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct