Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ik heb mijn namen al denk ik hihi

• Auteur

een jongen jayden
    een meisje caitlyn.

wat vinden jullie hier van?

#3122828 Quote

of is dit niks ?

#3122830 Quote

Heb net nog op je andere berichtje gereageerd…

Leuke namen, maar je hebt nog een hele tijd te gaan… het kan nog zomaar veranderen!

Liefs Nika

#3122831 Quote

ja helaas wel wou dat het al bijna zover was

#3122832 Quote

erg leuke namen hoor! Is wel mijn smaak.

#3122835 Quote

Hoi hoi,

Leuke namen hoor zeker weten. Wij hadden ook al heel snel twee namen en die hebben wij nog steeds. Het wordt bij ons een jongen maar die naam hoor je nog wel   als het geboren is.

Liefs Fruit Girl

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122842 Quote
    quote: patricialut reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-06-2007 18:56:57'));

ja helaas wel wou dat het al bijna zover was

Snap je wel, natuurlijk is het moeilijk om te wachten totdat je jullie kindje eindelijk mag ontmoeten, dat heb ik zelf ook.
    Maar probeer ook zoveel mogelijk van je zwangerschap te genieten: het is echt een hele mooie en wonderlijke tijd en de negen maanden zijn zo voorbij!

Ik heb natuurlijk nog maar een (en een halve) zwangerschap meegemaakt, maar dat is genoeg om te beseffen hoe bijzonder deze tijd is! Je gaat letterlijk van de ene mijlpaal na de andere en dat blijft zo, ook als je kindje er is en opgroeit!

Maar de tijd dat je zwanger bent is een van de kortste periodes die je met je kindje mag meemaken!!!

Geniet van  je zwangerschap, liefs Nika    

#3122849 Quote

hihi tnx allemaal
    en ja ik weet ook dat het een mooie tijd is en wil er ook wel van gaan genieten alleen die eerste 3maanden duren zolang

maar ja

#3122886 Quote

hihi toevllig dan en een meisje weet je nog niet?

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct