Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vanaf wanneer positiekleding?

• Auteur

hoihoi
      ik draag al sinds 7 weken positie kleding
    collega's vonden dat heel raar , maar mijn eigen broeken zaten gewoon niet meer lekker
    volgens mijn verloskundige ligt mijn baarmoeder erg hoog, en groeit het kindje   flink
    inmiddels ben ik 18+5 en heb ik al een flinke buik, lekker showen dus
    groetjes peet

#3128881 Quote

Ik heb mijn eerst positiebroek gekocht toen ik 20 weken zwanger was.
    Ik kan nog steeds een paar broeken aan van voor mijn zwangerschap (laag model).
    Wel moest ik rond 15-16 weken rondkijken voor wat langere shirtjes, omdat alles te kort was geworden. Ben nu 28 weken zwanger en heb nog steeds vaak mijn gewone kleding aan. Het is dus erg persoonlijk.
    Dus als je gewone kleding niet meer lekker zit, dan zou ik gewoon zwangerschapskleding kopen (of kleding in een maatje groter)  ongeacht het aantal weken dat je zwanger bent.

Groetjes Gea 28 weken en 5 dagen zwanger

#3128871 Quote

hoi hoi,

ik heb met 6 weken mijn eerste positiebroek gekocht.
    ik kon toen de meeste normale broeken al niet meer aan.
    ik zou zeggen kopen wanneer het nodig is.
    dit is toch bij iedereen anders.

groetjes kwinty.

#3128860 Quote

hoi, bij mijn eerste ging ik pas voor positiekleding bij 3 maanden, maar nu zwanger van de 2e en toen heb ik vanaf de 6 weken al mijn positie kleding aan, zat uiteraard nog niet helemaal lekker maar mijn gewone kleding ging echt niet meer.(bij de buik vooral)

groetjes linda

#3128903 Quote

mn vorige zwangerschap kocht ik met 12 weken broeken een maat groter,die kwamen na de bevalling de eerste maanden ook goed van pas.vanaf een week of  18 kon ik alleen nog maar positiekleding aan.
    nu ben ik zwanger van de 2e en dan zal t wel iets eerder zijn denk ik.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct