Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

291926 Helpwie Is Net Zwanger En Heeft Ook Menstruatie Achtige Buikpijn

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben 6 weken zwanger en heel gelukkig ermee!!!!!
    Ik probeer me niet teveel zorgen te maken maar uiteraard doe je dat toch…. Ik heb iedere dag menstruatie-achtige buikpijn. Dit maakt me ongerust. Ik verlies verder geen bloed of zo.
    Wie herkent dit? Is het normaal?

groetjes Emma

#3131603 Quote

hoi hoi

ook ik had hier last van rond die tijd en duurde ongeveer tot 10weken ongeveer
    volgens mijn verloskundige was dit gewoon een soort banden pijn
    dus ik heb me verder ook geen zorgen meer gemaakt eigenlijk
    alleen in het begin dan natuurlijk

nu ben ik inmiddels bijna 23weken zwanger en alles gaat super dus ja hoop dat dit bij jou ook zo mag zijn

groetjes

#3131604 Quote

Hoi,

Ik kwam er juist achter dat ik zwanger was doordat ik buikpijn had.
    Zou gewoon ff je huisarts bellen, deze kan je doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een inwendige echo.
    Ze kunnen daar wrs  inmiddels nl al een kloppend hartje zien.
    Succes !!

Gr. Cora

#3131606 Quote
    quote: berg_driel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2007 18:08:57'));

Hoi,

Ik kwam er juist achter dat ik zwanger was doordat ik buikpijn had.
    Zou gewoon ff je huisarts bellen, deze kan je doorverwijzen naar het ziekenhuis voor een inwendige echo.
    Ze kunnen daar wrs  inmiddels nl al een kloppend hartje zien.
    Succes !!

Gr. Cora

hoi hoi cora

even reageren op het kloppen van het hartje!dit is niet gegarandeerd he
    tegenwoordig nodigen gynocoloog je ook pas na 7weken uit omdat bij te veel mensen met 6wken nog geen hartje nog geen kloppend hartje te zien is

#3131608 Quote
    quote: Emma28 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-10-2007 17:38:21'));

Hallo allemaal,

Ik ben 6 weken zwanger en heel gelukkig ermee!!!!!
    Ik probeer me niet teveel zorgen te maken maar uiteraard doe je dat toch…. Ik heb iedere dag menstruatie-achtige buikpijn. Dit maakt me ongerust. Ik verlies verder geen bloed of zo.
    Wie herkent dit? Is het normaal?

groetjes Emma

Hoi hoi,

De buikpijn hoort er idd bij. ten minste zolang het niet al te heftig is en je geen bloedverlies hebt is het goed. Bijna iedere vrouw heeft er last van. Je baarmoeder gaat groeien die hangt aan banden en dit voel je. Geniet maar lekker van je zwangerschap!!!

Knuffel Saskia
    mv Rik 17 wk oud

#3131609 Quote

Hoi!

Volgens mij hoort dit er juist bij hoor in het begin! Ik heb het ook, ben ook net zwanger en mn vriendin is nu 30 weken zwanger en had het ook in het begin. Dus: maak je niet ongerust!!!

groetjes, Suza

read more image Lees ook: Alle zwangerschapskwaaltjes waar je last van kunt krijgen
    #3131658 Quote

hey Patricia,

Klopt, ze garanderen idd niks, maar als Emma nu zou bellen kan ze wrs volgende week terecht en dan zit ze ook op de 7 weken en kunnen ze haar geruststellen.
    De gyn vertelde me dat vanaf ongeveer 5.5 week het hartje klopt maar bij de een zullen ze het inderdaad eerder zien dan bij een ander.

Gr. Cora

#3131663 Quote

Hoi hoi,

Ik ben nu bijna 7 weken.. en heb ook nog steeds dat zeurende gevoel in mn buik…
    maar   had gelezen dat dit wel even kon duren.. dus vertrouw erop dat alles gewoon goed zit..
    Ik krijg in week 9 de eerste echo in het ziekenhuis omdat we met hulp van clomid zwanger zijn geworden. De gyneacoloog wou toch graag zelf de echo maken..
    dus ben heel benieuwd wat we te zien krijgen.

#3131693 Quote

Maak je geen zorgen! Ik ben in verwachting van mijn derde kindje en heb deze klachten alle drie keren gehad. Je hebt inderdaad het gevoel alsof je elk moment ongesteld kunt worden, maar dat gebeurt niet. Je mag 100 keer naar het toilet lopen maar kwel jezelf niet en ga lekker genieten van dit prachtige wondertje!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen