Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Na maanden proberen eindelijk zwanger!!!!!!! uitgerekend rond oktober?

• Auteur

Hallo meiden!

Ik ben jessica en na 8 rondes eindelijk raak!!!!!!! Ik had zat jl. (2 feb) mijn NOD de dag daarvoor getest met sensitest en ja hoor ZWANGER!!!!! volgende dag voor de zekerheid nog een keer en ja echt ZWANGER!! ik durfde het op het begin gewoon niet te geloven… maar nu ben ik helemaal in de wolken!

Ik heb samen met mijn lieve vriend een dochtertje van 2,5 jaar, dus als alles goed gaat wordt dit ons 2e kindje.

Wie is er nog meer net zwanger????? Ook last van ONG krampen??? en heeel heeel erg moe???leuk om samen te kletsen!

Groetjes Jessica

#3136546 Quote

Ik heb ook wat last van steken, volgens mij bij mijn eierstokken. Zou dat ok zijn? heeft iemand hier ook last van?

Liefs jessica

#3136547 Quote

hoi jessica gefeliciteerd!
    ik ben ook zwanger van mijn 2de mijn zoontje is 2.5
    liefs sandra

#3136548 Quote

die steken zijn volgens mij normaaal hoort een beetje bij ongi gevoel en gaat met een paar weekjes vanzelf over groetje sandra

#3136549 Quote

Hoi sandra!

GEFELICITEERD!!!! Wat onzettend leuk! hoe ver ben je? hoe voel je je? Ben je ook zo onzettend moe? En al iets aan je zoontje verteld?????

Ik zou het zo graag willen vertellen maar we houden het nog een paar weekjes voor ons. Ook naar de vrienden toe. Wel komen morgen onze ouders eten en willen we het hun op een speciale manier vertellen. Zo kunnen we het samen met hun delen, en mocht het mis gaan kunnen we het verdriet ook bij hun kwijt.

geniet ervan!!!!

liefs jessica

#3136573 Quote

Hoi Meiden

Ik meld me ook hier.
    Allereerst meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!
    Had na 9 rondes zaterdag (2-feb) een positieve test in handen.
    Ik had net met de ha afgesproken dat ik het nog 2 rondes zou proberen met temperaturen en ovutesten. ( Die liggen nu ongebruikt in de kast )
    Ben vanochtend bij de ha geweest.
    Ik mag op 5 maart naar de vk, waarschijnlijk doen ze dan gelijk een echo, omdat het niet 100 % zeker is dat ik 4 weken ben nu. (Ben gewoon ongie geweest, maar heb al sinds laatste ongie een zeurend gevoel in de buik)
    Zo als het er nu uitziet ben ik uitgerekend op 10 oktober 2008.

Groetjes Natalie

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3136588 Quote

Hallo Jessica,

Wat ben ik blij voor je/jullie!!!
    Hoop zelf ook zwanger te zijn maar durf nog geen test te doen.
    Verwacht mensen op vrijdagaanstaande, dus nog wat vroeg en geen bijwerkingen…
    Maar wat mijn vraag is aan andre,  ik ben 35jr en heb al 2 kinderen(12en10)en ben sinds 5 jr opnieuw getrouwd met de liefst man in de wereld   die ook 2 kinderen heeft vanuit een vorig huwelijk…
    Zijn kinderen zijn evenoud als de mijne(4meiden) en  wonen om de week bij ons.
    Dat betekent druk maar toch wil ik graag een baby met hem, en dat ook met hem delen..
    Wat vinden jullie?  

#3136618 Quote

hoi jessica
    ik ben nu al 14 weekjes wanger en we hebben het milan verteld toen ik 8 weken was en met 10 weken hebben we hem meegenomen naar de echo…was heel leuk hij zij meteeen mijn broezusje (zo noemt hij de baby)hij heeft ook zelf een foto gehad die laat hij trots aan iedereen zien! zo leuk!
    ook smeert hij nu elke dag mijn buikje in met olie dat is echt een groot feest!
    en broezusje krijgt ook al een kusje voor hij gaat slapen….

kortom hij is pas 2 en 3 maanden maar ik denk dat hij meer snapt dan wij denken!
    ik ben nogsteeds vreselijk moe en miselijk….tegen de misselijkheid krijg ik nu medicijnen   en de vk belde gister dat mijn suiker niet goed is ik moet morgen naar haar toe en hoor ik hoe of wat….ik ben best bang ….

bkootje wat leuk dat jullie ook samen een kindje willen mijn man is ook eerder getrouwd geweest en heeft twee kids waarvan er 1 bij ons woont
    en dit is nu de tweede samen van ons en ik vind het heel speciaal
    succes met testen

en natalie ook gefeliciteerd!

liefs sandra

#3136628 Quote

Hoi meiden!!!

Sandra: Wat  schattig dat broezusje!!! Ik kan niet wachten totdat ik het kan vertellen, gister hadden we het erover en hadden ook 8 weken in   onze gedachten! Balen dat je nog zo moe en misselijk bent. Misschien heeft dat wel met je bloed te maken. Veel succes bij de vk morgen!

Nathalie: Wat spannend, wie weet ben je dus al langer zwanger! Heb je het al verteld aan de familie of vrienden???

Bkootje: Lekker druk, maar wel gezellig! Ik vind samen een kindje krijgen het mooiste wat er is! En als jullie dat allebei willen en goed te doen is met nog een kindje erbij… is het juist iets heel leuks wat het hele gezin waarschijnlijk alleen maar hechter maakt!

Dan nog iets over mij. vandaag weer heel erg moe. geen last van mijn buik. Straks komen onze ouders gezellig eten en gaan we vertellen dat we zwanger zijn! we hebben voor ieder een kaartje geschreven waar we een rijstkorrel opgeplakt hebben en op hebben geschreven: nu ben ik nog maar zo klein, wil je over 9 maanden mijn oma zijn???

Ik ben benieuw hoe ze reageren! ik verheug me er echt op, voor het eerst vertellen!!!!!

Tot snel meiden!

groetjes jessica

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct