Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

welke test?? reageer!!

• Auteur

ben benieuwd welke testen jullie hebben gebruikt
    én of het een duidelijke streep was,aj of nee??

ik huismet idyl (drogisterij) 2 lichte strepen (ochtend urine)
    cleubleu negatief (middag urine)

#3136597 Quote

Ik had de digitale van ClearBlue, dan komt er gewoon zwanger of niet zwanger in het schermpje te staan, duidelijker kan niet vond ik, echt een aanrader!

Groetjes Muizeke
    38 weken zwanger

#3136599 Quote

Hoi,

Ik testte altijd met kruidvat-testen. Deze zijn erg gevoelig, heb ik gemerkt. Ik had een keer een laag HCG en dus een prille zwangerschap (ook gemeten in het bloed, vanwege een potentieel BBZ) en de kruidvat test liet toen al een licht streepje zien.  Toen ik zwanger werd van nr 3, had ik al een licht streepje  met deze test één dag voordat ik overtijd raakte. En een dikke streep de dag erna.  

Gr,
    Maria

#3136600 Quote

Hoi,

ik heb steeds kruitvat eigen merk genomen. Niet duur en goed.

#3136601 Quote

Ik heb 2 maal de test van predictor gebruikt. Werkt makkelijk en ook duidelijk. Mooi megenomen is dat je deze test als je zwanger blijkt te zijn goed kan bewaren. De uitslag blijft namelijk heel lang zichtbaar. Enige is…… de test is niet goedkoop.

te verkrijgen oa bij etos, da, en albert heijn.

#3136610 Quote

Ik had 2dagen voor mijn NOD een heel licht streepje op de kruidvattest (huismerk 7euro)
    Geloofde het niet, de volgende ochtend nog een keer; weer een licht streepje.
    s middags een CB test gedaan, ook al zo ´n licht streepje.
    Toen gewacht tot 2 dgn na mijn NOD en toen was het helemaal duidelijk: zwanger!!!

Kon hier de CB digitaal niet krijgen, die lijken me wel erg handig. Geen gedoe met lichte streepjes die je dan weer niet gelooft, ook al zegt iedereen dat een lichte streep ook zwanger betekent.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3136612 Quote

ik heb de midstream test van sensitest gebruikt en was meteen duidelijk 2 strepen te zien na een paar seconden. was toen 6 dagen over tijd.
    ook een 2de test de dag erna weer hetzelfde

#3136622 Quote

Ik heb de kruitvat gedaan die van 2 voor 5 euro. Nog geen eens met ochtendurine en had gelijk een dikke strrep. Was wel al 3 dagen overtijd

#3136636 Quote

Hoi,

Ik heb wel drie testen gedaan voor ik geloofde dat ik zwanger was. De eerste was van sensitest en die liet, nadat ik een dag over tijd was, een lichte streep zien. Die middag heb ik ook een digitale test van clearblue gedaan. Zelfs toen daarop binnen 15 sec 'zwanger' verscheen geloofde ik het nog niet! Een week later (tjah je weet maar nooit…zucht) nog een van DA huismerk. Deze liet een duidelijk donkere tweede streep zien….maar jah, na een week…hihi…

LIefs
    Digna

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct