Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Negen Maanden Beurs, gaan jullie ook???

• Auteur

Hoi,

wie van jullie is van plan om naar de beurs te gaan en zo ja op welke dag? Ik wel eigenlijk wel maar gaan pas in Okt voor de 2de klussen en ben bang dat ik er nog gefrustreerder van terug kom dan dat ik nu al ben. Al die zwangeren daar, dan wordt ik helemaal 'jaloers' van… Op een goeie manier, begrijp het niet verkeerd. En al die leuke spullen allemaal daar! Het maakt dat ik alleen maar nog veel sneller aan een 2de wil beginnen, terwijl mijn mannetje dat nog niet wil. Wat doen jullie?

#3136644 Quote

Ja wij gaan naar de 9 maanden beurs.
    het laatste weekend dat ze open zijn op de zaterdag of de zondag.

ben dan net bijna 12 weken zwanger, dus niet veel te zien aan mij.
    maar wel vast neuze voor onze kleine.

Met vriendelijke Groet, Margo

#3136646 Quote

ik ga de 14 de sávonds
    met   een aantal collega's
    ik ben dan bijna 25 weken zwanger
    en ik zal zeker wat leuks kopen voor onze kleine meid

liefs

#3136654 Quote

Wij gaan ook… Ga vrijdag de 15e samen met mijn vriend en moeder. Ben op dat moment bijna 22 weken zwanger. Toen ik nog niet zwanger was had ik ook wel het idee om te gaan, maar vond het zelf te moeilijk. Uiteindelijk hebben we wij er toch bijna 11 maanden over gedaan om zwanger te raken, dus zag dat op dat moment niet zo zitten om tussen al die zwangeren te lopen. Maar ja, nu ik er zelf een ben lijkt het me echt superleuk.

Liefs,
    Jazz

#3136683 Quote

Hoi,
    Ja ik ga met een nichtje die net zo ver is als mij. 15 weken! Wij gaan de vrijdag de 15e.
    Ik ben nog nooit geweest, het is ook onze 1e zwangerschap. Ik zag dat je ook een
    2/3/4 D echo kon laten maken op dvd . Kosten € 75,00 Zouden jullie dit doen?

Janine, als ik nog niet zwanger was zou ik niet gaan, net wat je zegt, dan zou ik wel jaloers zijn. Maar dat is mijn mening.

groetjes

#3136685 Quote

ik ga 15 february heen ben dan 18 weken zwanger en als t niet te druk is ga k proberen een echo te laten maken

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3136690 Quote

Haai,

Ik ga samen met een vriendin de 14e.. met een busreis.. geen gedoe met zelf rijden enzo.

Ik ben nu 31+ nog wat dagen  weken zwanger
    We weten ook al wat het word, dus kan lekker struunen 🙂

Liefsxxx

#3136693 Quote

Ja ik ga ook, de 14de samen met een zwangere vriendin.
    Lekker neuzen in al het babyspul. Heb er onwijs veel zin in.

#3136792 Quote
    quote: N reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2008 20:15:34'));

Ik ben er 1 geweest toen ik zwanger was van de eerste, toen een week of 12 geloof ik, en ik vond het vreselijk! Tuurlijk, de beurs zelf was leuk en vooral de spullen en aanbiedingen, maar ik vond het er veel te druk en te warm en zo. Normaal hou ik wel van beurzen, maar als ik zwanger ben is drukte me al snel te veel en wordt ik er kotsmisselijk van. Was echt helemaal kapot nadien.
    Hoewel ik al best leuke aanbiedingen gezien heb, ga ik dus zeker niet dit keer.

Hoihoi N.
    Ik vond het ook vreselijk die 9 maandenbeurs.
    Iedereen neemt hun 2de en 3de kind mee. Je loopt er in een stampvolle hal.
    Er rijden overal buggy's en kinderwagens…
    Wat je zegt normaal hou ik ook wel van beurzen maar de 9 maanden beurs vond ik ook 3x niks.
    Zonde van mijn geld en bovendien niet veel nieuws te zien.
    Dus ik zou niet nog eens gaan.

Succes allemaal die wel vol goeie moed gaan.

groetjes creabea

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct