Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hee heel klein bloed bij afscheiding

• Auteur

Vanaf dat ik ruim 5 weken zwanger was heb ik af en toe last van wat vers bloed bij de afscheiding.
    Het stelt opzich niet veel voor, want meer als 2 druppeltjes zullen het niet zijn en ik vind het ook nooit terug in mijn broekje, maar zo nu en dan heb ik dat zo ineesn weer.

Ik voel me echt zwanger en dat is mijn inzines toch wel een goed teken.
    Ben echt heel erg misselijk en heb daar ook pillen voor omdat ik anders niets kan eten en drinken.
    Heb zerre borsten en ben erg moe, maar toch maak ik me best wel zorgen.

Wie heeft dit ook gehad?

#3136651 Quote

hee linda,

Ik heb dat ook gehad van de week, ben ook ongeveer 5 wk. Maar dat is niet erg hoor, waarschijnlijk gewoon de innesteling, als het mis gaat voel je en weet je het ook gelijk. 6 wk geleden heb ik een miskraam gehad, was toen 6 wk en dat bloed je gelijk heel hevig, had niet verwacht zo snel alweer zwanger te zijn helemaal geweldig, maak je geen zorgen over dat kleine beetje bloed, komt allemaal goed.

Liefs esther

#3136655 Quote

hoi linda

ik wil je niet laten schrikken maarik had ook een heel klein druppeltje bloed bij mijn plas .afgelopen donderdag…… en t   was 2 uur later ook weer een drupje   en omdat we t niet vertrouwde zijn we gelijk  naar t zkhs geweest voor een echo……ik was 12 weken zwanger maar we kwamen erachter dat t hartje gestopt was met +_ 9 weken…………..  
    nu werd t bloeden steeds iets meer beetje bij beetje en heb ik afgelopen zondag een spontane miskraam gehad……ik weet dat er iets mis was met de opbouw van ons vruchtje en dus dan zorgt je lichaam dat t stopt ..maar toch niet leuk!

dus t hoeft niks te zijn maar waarom ga je voor de zekerheid niet naar zkhs of gyn…. t kan ook zijn dat je een zwak plekje ofzo hebt in je baarmoedermond of een gesprongen adertje ..t kan vanalles zijn maar checkken kan geen kwaad toch…..?

zoals ik je zei ik wil je niet bangmaken …….maar laat er ff naar kijken

liefs lilian

#3136661 Quote

Bedankt voo rjullie reacties.

Lilian sterkte met het verwerken hiervan.

Hier wordt het niet erger of zoiets het blijft bij een druppeltje.
    Heb verleden week a; contactgehad met de evrloskundige en die wilde eigenlijk nog even wachten methet maken van een echo, ik voel me zo zeurderig om hier nou weer over te bellen, maar als ik weer wat bloedverlies dan steekt de onzekerheid ook de kop weer op.

#3136667 Quote

hoi linda

DENK NOOIT!!!!! dat je zeurt ………als jij een twijfel hebT   of graag een echo wil ter controle   dan MOET je die krijgen …
    jij voelt t beste [ook al weet je niet precies wat je moet voelen] hoe of wat …maar je bent nooit een zeur hoor…….shit happens als ze je een zeur vinden ..t is al vaak zat geweest dat de zwangere vrouw een zeur gevonden werd maar dat ze wel!!!! gelijk had..!!

dus als je twijfeld gewoon een echo eisen!!!
    nou als er niet steeds bloedverlies is maar heel af en toe dan zal t misschien wel meevallen ….maar toch als jij twijfeld ZEGGEN MEID!!!!
    laat je niet afschepen en dat je later denkt "shit had ik maar…"
    xxx lilian

#3136679 Quote

Hoi!

Ik heb ook bloedverlies gehad en behoorlijk wat meer als een druppeltje en dat was in de 11e week. Gelijk naar de huisarts gegaan en die kwam, door mijn klachten (bloedverlies en krampen) en mede door mijn verleden van meerdere miskramen tot de conclusie dat dit een miskraam zou worden. Volgende ochtend gelijk het ziekenhuis gebeld voor een echo. Op de echo zagen we al snel dat er niets mis was met de baby, die dartelde vrolijk in het rond. Uit verder onderzoek bleek dat er een bloedvaatje in mijn baarmoeder was geknapt en dat dat de reden van het bloedverlies was. De week die er op volgde was nog wel even spannend, want het lichaam moet dat zelf 'oplossen', als het bloed zou blijven zitten kon er een ontsteking ontstaan wat wel weer gevaarlijk kon zijn voor de baby natuurlijk. Maar een week later was alles gelukkig weg. En ik ben nu ruim 20 weken zwanger en alles gaat goed! Dus als ik jou was zou ik zeker even langs de verloskundige, al is het maar voor je eigen gemoedsrust! Alvast heel veel succes!
    Groetjes,
    Mo

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct