Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

toch zwanger!!!

• Auteur

hallo allemaal!!

ben in begin december weer gestopt met de pil. dus zou januari ongeveer weer ongesteld moeten worden een test gedaan negatief maar niet ongesteld later nog een test gedaan weer negatief. dacht zal wel door de pil komen die uit het lichaam moet had ik de eerste keer ook last van. gisteren weer een test gedaan en positief!!!! heb er zelfs 2 gedaan weet nu niet hoelang ik zwanger ben misschien ook wel een eisprong gehad in januari maar niet gevloeid?? maar misschien ook al zwanger in december maar die andere testen waren negatief vreemd wie heeft dit ook meegemaakt?? nu wel zere borsten en moe net als de vorige keer in me zwangerschap me dochtertje is nu 10 maand en ben er heel blij mee!!!

groetjes j..

#3136678 Quote

hoi hoi
    gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!
    het gebeurt vaker als je de pil hebt geslikt dat je dan stopt dat je lichaam zich moet omschallen en niet ongi wordt ik denk dat je dan ook maar net zwanger ben want die tests zijn toch best betrouwbaar….maar met een echo heb je zekerheid
    geniet ervan

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct