Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

denk dat ik een miskraam heb

• Auteur

hoi hoi allemaal
    Even mijn verhaal kwijt hoor.
    Ben nu net 5 weken en een paar dagen zwanger.
    Gisteravond vol vreugde aan mn vader verteld en toen ik daar van thuis kwam had ik ineens zonder het aan te voelen komen allemaal bloed in mn onderbroek.
    Dat is schrikken hoor want ik voel helemaal niks.
    Jeetje echt tranen stromen over mn wangen,

Het bloeden is ook best heftig en stopt nog niet ook.
    Vanmorgen de dokter gebeld en ik moest vanmiddag gelijk komen.
    Nou heb eigenlijk geen hoop meer, zoveel bloed is niet goed.

Hellaas, na 5 maanden zwanger en nu waarschijnlijk na 5 weken al een miskraam
    Probeer het nog een beetje positief te maken voor mezelf dat het vruchtje gewoon niet goed is/was en dat het beter is zo, maar wat voel ik me rot hoor.
    Dat mn tranen nog niet op zijn, want ik heb er al zoveel gelaten.
    Heeft iemand nog tips of verhalen over het zelfde,

liefs hunnybun

#3136687 Quote

Hoi Hunnybun,
    wat vreselijk nieuws…. Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar wil jullie toch veel sterkte wensen met dit verlies.

Liefs,
    Sara

#3136694 Quote

He meis dat is geen goed nieuws.
    Veel sterkte!

#3136697 Quote

Jeetje Hunnybun,

Wat rot voor jullie!
    Ik hoop dat het bloeden te maken heeft met een geknapt adertje ofzo, en dat het geen miskraam is!

Heel veel sterkte meid!

Liefs, Billie

#3136698 Quote

Hey Hunnybun,
    Wat rot voor je, zeg! Kan me goed voorstellen hoe je je voelt!!
    Volgens mij zitten we in hetzelfde schuitje. Ik ben 6 weken zwanger en sinds gisterochtend verlies ik ook steeds wat bloed.

Vorig jaar mei was ik ook zwanger en heb ik een miskraam gekregen met 9 weken. Met 6 weken verloor ik toen ook steeds wat bloed en uiteindelijk bleek met 8 weken dat het hartje nooit is gaan kloppen (dit zou ronde de 6 weken moeten gebeuren) Uiteindelijk is met 9 weken de miskraam spontaan op gang gekomen en hoefde ik niet gecuriteerd te worden.
    Ik ben nu weer 6 weken en het is weer  hetzelfde als de vorige keer. Ik was zo verschrikkelijk  blij dit ik eindelijk weer zwanger was (na  9 maanden), kan wel janken. Ik heb besloten om morgenochtend naar de huisarts te gaan. Hopelijk stuurt hij me door naar het ziekenhuis voor een echo, dan weet ik het maar.

Ik ben benieuwd hoe het met je afgelopen is vanmiddag en wens je veel sterke toe. Misschien kunnen we ons verdriet een beetje delen hier.
    Veel liefs,
    Doornroosje

#3136700 Quote

lieve hunnybun

t klinkt wel als een miskraam……….zorg in ieder geval voor zekerheid van je gyn of verloskundige…ik heb zelf vorige week donderdag een miskraam gehad..dus ik weet wat je voelt…[denk ik] ik was 12 weken bijna en kreeg smorgens drupje bloed bij mijn   plas   en t werd ook steeds meer ..na een echo [binnen 2 uur   , heb gewoon zkkhs gebeld   en ik mocht komen voor echo] zagen we dat t hartje niet meer klopte en dat t ongeveer gestopt is met 8,5 a 9 weken…. met 8w 3 d had ik een echo   en toen klopte t hartje… dus ik denk dat t maar heel even geklopt heeft en dat er wel iets mis was met de aanleg van t kindje……. en ja dan zorgt je lichaam dat t stopt…..is echt k*t maar zn vruchtje heeft geen kans ..pech noemen ze dat maar wel afschuwelijk k*t pech !! voor ons…..
    probeer je te bedenken [zoals je al doet] dat er echt iets mis was  , maar probeer toch ook t goede van deze zwangerschap te onthouden!!!!! kijk eens naar hoe blij jullie waren en hoe gelukkig dit vruchtje jullie heeft gemaakt t heeft jullie hoop gegeven, hoop voor jullie toekomst!!probeer er ook samen goed over te praten want jullie droom is nu even in duigen geslagen …en niemand weet precies hoe jullie tweeeen je voelen !daarom praat er samen over en vraag ook gewoon hoe je man /vriend zich voelt   want iedereen denkt aan de vrouw maar minder aan de man…..probeer t samen een plekje te geven …. en positief blijven….je word opnieuw zwanger[hoe graag je ook deze x had gewild dat t goed ging ….maar alles heeft een reden denk ik altijd en dit vruchtje heeft jullie toch ook mooie   dingen gegeven[hoop , liefde] probeer die te onthouden!!

wij hebben nu dus ook een miskraam gehad en in juli2007 heb ik een vroeggeboorte gehad van onze tweelingjongens Storm* en Daan*   en t heeft allebei niks met elkaar te maken ….just fucking pech!! en wij hebben er veel aan gehad door toch proberen een beetje positief te blijven, ook al is dat nu niet altijd mogenlijk……maar t komt goed   ,zo moet je denken !!!!jij word weer zwanger en dan gaat t goed!!! dit kindje heeft niet mogen zijn maar t zit wel in jullie hart…
    ik heb zelf een muur met allemaal foto's in ons huis en daar heb ik dus ook de echo van ons" brusje" bijgehangen…..ze hoort er toch bij….ze is geweest en heeft ons weer heel blij gemaakt en ze had ons weer hoop gegeven dus ZEKER hoort ze erbij!!
    probeer   t voor jullie zelf ook een plekje te geven   .
    1 op 8 krijgt een miskraam en helaas zijn wij daarbij ……maar t zal niet zonder reden zijn geweest …………

lieve hunnybun ik hoop je een heeel klein beetje geholpen te hebben al kan niemand dat eigenlijk doen, jullie moeten t samen zien te doen…..

sterktemeid,
    xxx lilian

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3136701 Quote

Hoi Hunnybun

Wat shit zeg, ik kan het gewoon niet anders verwoorden. Wat heeft de ha gezegt?

Groetjes Natalie

#3136707 Quote

Sterkte, wat een verdriet! Hoop dat je snel zekerheid krijgt!
    Doornroosje, vorig jaar hebben we ongeveer tegelijkertijd een mk gehad, ik vind het echt naar om te lezen dat het na al die maanden nu misschien ook niet goed gaat, wat erg voor je meid. Je hebt er nu effe helemaal niets aan, maar nadat het bij mij ook verschillende keren mis is gegaan (3x) ben ik nu hoogzwanger en lijkt alles goed te zijn. Ik hoop dat je je hoop dus niet opgeeft. Wens je / jullie super veel sterkte, het is een groot gemis om doorheen te moeten.

#3136708 Quote

Jeetje Hunnybun wat een klote nieuws. Hoe was het bij de dokter?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct