Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

denk dat ik een miskraam heb

• Auteur

He meis dat is geen goed nieuws.
    Veel sterkte!

#3136687 Quote

Hoi Hunnybun,
    wat vreselijk nieuws…. Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar wil jullie toch veel sterkte wensen met dit verlies.

Liefs,
    Sara

#3136745 Quote

ook van mij heel veel sterkte

#3136760 Quote

Lieve Hunnybun,
    We leven hier allemaal met je mee! Maar je mag best boos en verdrietig zijn, hoor! Allemaal heel normaal. Neem de tijd om het te verwerken en voel je niet opgejaagd om 'maar weer door te gaan'. Neem je tijd! Gelukkig kan je ook alweer positief naar de toekomst kijken. En ik weet zeker dat je kindje er echt wel komt!! Maar voor nu mag je best (heel erg) verdrietig zijn!

Trouwens erg lief van je dat je, ondanks je eigen verdriet, ook nog aan mij denkt. Vind ik echt lief!
    Kom net bij het ziekenhuis vandaan voor een echo. Heb ik weer, wel een vruchtzakje te zien, maar niets erin…??? Moest bloed laten prikken, mogelijk een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, of ik ben veel minder ver dan dat ik dacht. Ik hoop natuurlijk op het laatste. Morgen hoor ik of m'n HcG hoog of laag is, wat dan weer uit moet wijzen wat het zou kunnen zijn.

Ik wens je nogmaals heel veel sterkte! Denk aan jezelf he, jij bent nu even het belangrijkste!

Veel liefs,
    Doornroosje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct