Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

heel erge buikpijn

• Auteur

ik ben op zoek naar mensen die het zelfde gehad hebben en wat raad willen geven, hier in het kort mijn verhaal,
    ik ben in augustus gecureteerd, ik was 11 weken zwanger maar het kindje was met 8 weken gestopt te groeien. toen raakte ik in dec weer zwanger maar kreeg ik met 6 weken weer een miskraam.
    nu 4 weken na mijn miskraam weer poitief getest dit was gisteren, helemaal blij, maar nu heb ik steeds ontzettend last van buikpijn, ik heb even geen goeie hoop meer, dus ik hoop wat mensen te vinden die dit ook gehad hebben en wil graag weten of het toen misgegaan is of niet.

xx natascha

#3136722 Quote

Hoi Natascha

Ik had op je andere berichtje ook al gereageerd, ik zag dat je het al gelezen had.
    Hoe gaat het nu? De beste tip die ik je kan geven is veel rust nemen, dat werkt bij mij heel goed tegen de buikpijn. Ik heb er vanaf donderdag (2 keer heeeel pijnlijk) tot vrijdeg (2 keer heeeel pijnlijk) last van gehad en ook op zaterdag en zondag heb ik krampen gehad, voornamelijk als ik druk bezig was geweest.
    maandag had ik weinig last, maar heb dan ook niet heel veel gedaan, pas 'savonds toen ik echt moe werdt kreeg ik weer last. Gisteravond moest ik werken en ik was al vanaf 8 uur 'smorgens in de weer en had de krampen toen 'savonds tijdens het lesgeven, niet echt handig.
    Heb nu besloten om het wat rustiger aan te doen en heb vandaag nog nergens (lichte buikpijn, dat wel de hele dag) last van gehad en zodra ik echte buikpijn krijg dan neem ik rust. Het is toch denk een sein van je lichaam dat je rustiger aan moet doen, en ik wil niet dat het mis gaat omdat ik zo nodig door moet rennen, er zijn voor mij belangrijkere dingen (mijn "kindje" bijvoorbeeld)
    Hopelijk heb je wat aan mijn verhaal. In ieder geval succes ermee en probeer je niet te druk te maken (weet het bijna onmogelijk maar toch)
    Houd me op de hoogte,
    Groetjes Natalie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct