Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ben bang bloedverlies

• Auteur

hallo meiden,

ben erg bang, heb vannacht bloedverlies gehad was helder??
    ben net wakker en het is nog steeds niet weg, lijkt nu op oudbloed zeg maar…

ppffffff………..zal het toch weer mis zijn
    om 8 uur ga ik meteen het ziekenhuis bellen, want had al een afspraak staan voor maandag..

een angstige mama van 1

#3136811 Quote

ik hoop voor je dat meteen mag langskome!
    heel veel sterkte!
    sandra

#3136813 Quote

ik mag om 10 voor 2 komen..
    maar, mijn gevoel zegt dat het niet goed is…

snik snik

#3136825 Quote

achhhhhhhhhh wat vreselijk…succes, ik herken het maar al te goed helaas…
    sterkte hoor meis!!

liefs sweety

#3136837 Quote

Ik reageer net op je vorige topic, lees ik nu dit…
    Je zal ondertussen al wel wat meer weten. Ik hoop zo dat het mee is gevallen. Ik denk aan je!

Liefs,
    Doornroosje

#3136840 Quote

hallo lieve meiden

ben er weer…
    en, ook dit keer een leeg zakje?? ppfff
    misschien was het nog te vroeg ervoor ben nu 5 a 6 week…
    over 10 dagen moet ik weer komen, tenzij ik weer bloedverlies of heftige pijn heb.

het gekke is heb dus helemaal geen pijn??

nou, we wachten het maar af..

mama van 1

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3136848 Quote

goedenmorgen doornroosje

wanneer heb jij die echo??
    is heb dus wel alle kwaaltje zere borsten, misselijk??
    voel me echt zwanger, vorige keer had ik het ook, maar toen voelde ik het zelf al dat het niet goed was…
    had ook geen kwaaltjes en hele erge buikkrampen…

misschien toch nestelings bloed???

we wachten rustig af..

liefs mama van 1

#3136850 Quote

Hey Mama van een,
    Het lijkt me dat als je je misselijk voelt en last van je borsten hebt, dit wel positief is. En het is bloeden nu gestopt?
    Vaak zegt je gevoel toch wel het goede. Bij mijn vorige miskraam wist ik eigenlijk vanaf het begin dat het niet goed zat, wat ook klopte.  
    Toen ik een paar weken geleden weer zwanger bleek te zijn, dacht ik dat het nu wel goed zat. Ik was toen ook erg misselijk en pijnlijke borsten. Dat is nu helemaal over. Ook verlies ik nog steeds heel af en toe een klein beetje bloed. Dat positieve gevoel is nu weg en heb ik zo m'n twijfels… . De eerste twee keer dat ik zwanger was, was ik nl. beide keren heel erg misselijk. Ik wil heel graag positief blijven en hoop maar dat die misselijkheid toch nog komt!!!!

Ik hoop dat jij je vast kunt houden aan het gevoel dat je zwanger bent, en dan nog even volhouden tot de echo. Ik moet trouwens de 22ste.

Liefs,
    Doornroosje

#3136862 Quote

ja, ik blijf positirf te blijven en hoop dat het toch nog goed komt??
    ik heb de 20 ste de echo…vind het wel erg spannend ook hou ik in mijn achterhoofd dat het misschien weer niet goed is??

pppfffffff sannend hoor….
    lieve doornroosje wil je heel veel   sterkte toe wensen en een hele dikke knuffie geven

liefs mammie van 1

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct