Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ben bang bloedverlies

• Auteur

Gelukkig kun je je nu nog ergens aan vast houden en vooral hopen…. We zitten in hetzelfde schuitje, helaas.   Nou maar duimen dat  je geen bloed meer verliest en over 10 dagen een positieve echo!!
    Ik verlies heel af en toe een heel klein beetje bloed. Heb verder ook geen buikpijn. Moet eerlijk zeggen dat ik ook niet misselijk ben (zal dit een slecht teken zijn?, of zou dit nog kunnen komen?) Pff, ik word gek van die onzekerheid. Nu nog 13 dagen wachten …

Liefs,
    Doornroosje

#3136887 Quote

hoi doornroosje..

hoe is het nu met je???

liefs mama van 1

#3136899 Quote

Lieve  Mama van 1,
    Ik word GEK van die onzekerheid   !!
    Ben nu al echt heel erg chagerijnig, m'n man moet het nu al ontgelden. Hij kan z'n lol op de komende 12 dagen!
    Wanneer ik naar de w.c. ben geweest (wat ik elk half uur doe…) weet hij meteen hoe het zit. Ben ik weer wat bloed verloren, kom ik met een oorwurmen gezicht de toilet af. Kom ik er 'vrolijk' vanaf, dan heb ik geen bloed verloren. Pff… die arme man (en zielige ik).

Heb ook steeds wat buikpijn en verlies dus af en toe wat bloed. Soms wat oud bloed en soms wat bloed bij m'n afscheiding. 'T is nooit echt veel maar toch!
    M'n man zet me ook wel weer met twee beide benen op de grond om te zeggen dat ik er alles aan doe  voor een gezonde zwangerschap en dat ik echt af moet wachten en er echts niets aan kan veranderen. Ik moet echt geduld hebben (niet echt een goede eigenschap van me )

Goed, dit was mijn frustratie. Hoe is het met jou?  Kun jij een beetje omgaan met deze onzekerheid?   En voel je je nog misselijk? Ik hoop het zo voor je!!

Ik denk aan je!

Liefs,
    Doornroosje

#3136902 Quote

ja, ik voel me nog steeds goed..
    alle kwaaltjes heb ik veel plassen enz..
    ook nog misselijk zere boren/tepels gek wordt ik er van…

ook ik ga elke keer naar de wc en kijk meteen hoe het uit ziet en ook met afvegen??
    maar, heb geen bloed meer verloren gelukkig…

misschien was het ook nog wel te vroeg om iets te kunnen zien heb geen idee???

gek  word ik ervan…

liefs mama van 1

#3136964 Quote

lieve doornroosje

hoe is het met je??
    hoe voel je je..

liefs mama van 1

p.s leef met je mee

#3136988 Quote

ppffff….
    vannacht weer een beetje bloed bij het afvegen verder niks ook niet in me urine???
    krijg er wat van???

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3137023 Quote

Hey lieve mama van 1,

Vanmiddag is de miskraam dan echt doorgezet. Van het weekend werd het bloedverlies steeds erger en sinds vanochtendd aanhoudende buikpijn. Toen ik vanmiddag thuis kwam heel veel bloedverlies. Het was niet zo heftige miskraam als de vorige keer, maar wel veel bloed. Ik ben erg verdrietig, maar blij dat het achter de rug is en ik niet meer in die onzekerheid zit. Gelukkig ben ik vrij nuchter. Ik heb  een vriendin met een ernstig gehandicapt zoontje, dat houd ik dan maar in gedachten dat ik dit ook niet wil (ondanks dat het echt een schatje is en ik 'm natuurlijk niet meer kan missen!!). Vanavond erg zielig zijn, en dan morgen weer verder…

En hoe is het met jou? Vervelend dat je vannacht weer wat bloedverlies had, pff… wordt je toch gek van ?? Ik leef met je mee, en hoop zo dat het bij jou wel allemaal goed zit!! Laat je nog wel weten hoe het afgelopen is volgende week met de echo? Want ik blijf je volgen, hoor!

Veel liefs,
    Doornroosje

#3137041 Quote

dat doe ik zeker??
    maar wordt er zeker gek van ppffff…
    ben gewoon bang dat het weer niet goed is/ dat het weer net zo is als de vorige keer….

kan wel huilen…

ik weet het ook wel hoor vind het toch wel moeilijk om   positief te blijven..

meid ik leef met je mee, zit nu te huilen  achter de pc…

liefs mama van 1  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct