Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

bloedverlies….kan iemand me helpen?

• Auteur

hallo,

ik weet sinds maandag dat ik zwanger ben en donderdagochtend verloor ik een paar drupjesbruin bloed.
    dat is oud bloed en daar maak ik me ook niet druk om.

in de avond zag ik dat ik rood bloed verloor. de rest van de nacht als ik naar de wc ging zag ik dat ik nog steeds bloed verloor en hele kleine stolseltjes.
    gisteren overdag ook zo, maar ik vindt het net een menstruatie lijken.
    ik heb verder geen erge buikpijn.

heb een gyn en vk gebeld en die vertelden dat het 50% kans was.
    kan een innestelingsbloeding zijn, maar ik vraag me dan af hoe lang die kan duren (gyn zei wel een paar dagen, geen week), maar dit stolseltjes dan?
    ze zijn wel heel klein.
    en mijn maandverband is na 2 uur ook niet vol hoor.
    en daar zie ik geen stolseltjes op.

vannacht om de 2,5 uur naar de wc, ja je wil toch kijken….
    nu waren het meer druppels dikker bloed.
    en hele kleine stolseltjes soms.

ik vraag me toch af of er toch niet een soort van menstruatie aan de gang is (misschien door weinig HCG dat mijn lichaam in de war is).
    heb ook meer moeite met naar de wc gaan (laatste 2 dagen niet door de stress), maar had gelezen dat harde ontlasting de baarmoedermond kon laten bloeden.
    maar zouden daar ook stolseltjes mee gemoeit zijn?

sorry voor het lange verhaal,maar ik moet nog ruim een week wachten voordat ik een echo kan krijgen en die onzekerheid is ondraaglijk.

mejon

#3136851 Quote

het is even stress nu denk ik zo. je kan alleen maar wachten.
    ik ben sinds dec moeder en heb tijdens mijn zwangerschap in de eerste 13 weken stteds veel bloedverloren. ook met stolsels. ik was er steeds van overtuigd dat het nooit goed kon zijn. maar alles is goed en ik heb nu een mooie gezonde dochter.

dus bloedverlies zegt nog niet zoveel. het geeft enkel veel stress en onzekerheid…
    hoop dat het bij jou ook goed gaat komen en je zwanger blijft.

#3136852 Quote

Het kan ook innestelingsbloed zijn!
    Maak je niet te druk, tijdens de zwangerschap van onze dochter heb ik zo goed als de hele zwangerschap bloed verloren! Vervelend maar ik heb nu een gezonden dochter van alweer 15 mnd!
    Maak je niet te druk!

Liefs L81

#3136853 Quote

oh wat fijn om een positief verhaal te horen.
    het is 50% kans, maar je leest bijna overal de negatieve kant.

gisteren was ik heel erg overstuur en dacht echt dat het verkeerd ging, maar vandaag ben ik al wel rustiger.
    heb nog wel bloedverlies, maar vindt het lijken alsof het bloed wat dikker is, niet meer.
    heb verder geen krampen of erge buikpijn.
    gewoon soms wat lichtjes maar dat kan ook bij de zw.schap horen.
    had ik bij de eerste zwangerschap ook.

ik heb nu ook wel wat meer dat ik denk….het zou best nog wel goed kunnen zitten…wordt langzaam aan ietsje positiever, maar houdt wel in mijn achterhoofd dat er een kans bestaat van niet.

leek het bij jou dan ook een menstruatie?
    en hoe lang duurde het steeds bij jou?

mejon

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct