Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ontsluiting

• Auteur

hee dames

ik heb een vraag kan je eigenlijk zelf kijken of je ontsluiting hebt of niet?

groetjes

#3136864 Quote

geen idee…
    bij mij braken de vliezen en   1 later in het ziekenhuis had ik al 3 cm??

liefs mama van 1

#3136865 Quote

Haai!

haha leuke vraag,,
    maar nee je kan niet bij jezelf zien of je ontsluiting hebt..
    De Vk voelt of jij ontsluiting hebt door met haar vingers bij jou in je schede (mooi gezegd he 🙂 ) Te gaan en haar 2 vingers te spreiden.
    Als je een ballon opblaast en je legt er een knoop in, krijg je ook een tuitje..
    Zo'n tuitje moet je het eigenlijks mee vergelijken..haar vingers gaan in dat tuitje en zo kan zij voelen of jij onsluiting hebt of niet… ik vind het nog best wel ongemakkelijk..had het niet verwacht dat het zo zou gaan haha,.. misschien heel dom.. maar ik dacht dat je gewoon je benen moest spreiden en zij zou zien of je onsluiting hebt haha 🙂
    Maar dit kwam me even koud op me dak haha !

Maar denk je dat je onsluiting hebt???

Fijne avond!!!

#3136866 Quote

hm geen idee heb al paar dagen last van dingen zoals rugpijn snachts enzo,nu vanmorgen na huisartsen post geweest ivm weer zon pijn vanacht   dus gingen ze kijken op blaasontsteking dit was het niet ze zegt waarschijnlijk zijn het gewoon voorweeen dus ja ben zo benieuwd

gr patricia

37wkn

#3136867 Quote

Ja ik denk dan ook eerder dat het voorweeen zijn..
    Heb ook gehoord dat als je bijna moet bevallen je lichaam het voelt aan komen en je je wat apart in je vel gaat zitten..
    Meer kwaaltjes krijgt  en dat hhmm ik weet niet gevoel 🙂
    Maar heb ook weer gehoord dat dat gevoel later ook weer afzakte..en een week later weer opkwam.. en toen uiteindelijke zette het door..
    Neem lekker je rust misschien een lekkere douche???
    Want afleiding is denk ik wel belangrijk..even je gedachtens verplaatsen 🙂
    Het schiet ook al aardig op voor jou zeg!! spannend hoor!!

Liefs

31+paar dagen zwanger, 1e kindje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct