Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie herkend dit?

• Auteur

Hoi Meiden

Ik heb even een vraagje aan jullie

Ik ben nu 5,5 week zwanger en verlies sins 2 dagen vrij veel melkachtig slijm (sorry voor de details) het is echt gewoon heel erg dun en net wat dikkige melk.
    Kennen jullie dit? en weten jullie misschien wat het is, ik heb het nog niet kunnen vinden op het net.

Groetjes Natalie

#3136889 Quote

hoi hoi

waarschijnlijk is dit gewoon wat afscheiding dit had ik ook in het begin van mn zwangerschap en nu aan het einde begint het weer sommige hebben dit de hele zwangerschap dus niks om je zorgen te maken

groetjes patricia

#3136890 Quote

Vaginale afscheiding

Vaginale afscheiding neemt vaak toe tijdens de zwangerschap. Dat is normaal.
    Neem contact op als de afscheiding een abnormale geur of kleur heeft, of als u ook jeuk, pijn of een branderig gevoel heeft. Het kan dan zijn dat u een infectie heeft. Zo nodig krijgt u daarvoor medicijnen. (staat op internet)

Ik heb tijdens deze zwangerschap ook last van afscheiding, moet zelfs een inlegkruisje aandoen. zo lang het wit is, is het normaal, maar wordt het anders, ga dan even langs de huisarts.

#3136893 Quote

hallo!!

heb er ook weer last van wat je zegt is echt niet erg. had het bij me eerste zwangerschap ook dus niks om je zorgen over te maken!!
    geniet lekker van je zwangerschap!!

groetjes j..

#3136937 Quote

Hoi Meiden

Bedankt voor jullie reactie. Ik maakte me er ook niet echt druk om, maar wilde wel graag weten of het "normaal" was. Er veranderd zoveel in je lichaam.

Groetjes Natalie

#3136955 Quote

Hoi Nathalie,

Ik las zojuist je berichtje ook ik kan bevestigen dat dit normaal is. Ik had het bij mijn zwangerschap van mijn dochtertje en bij deze zwangerschap weer. Waarom weet ik niet maar VK vertelde toen dat t ok was!

liefs jessica

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct