Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

5 weekjes zwanger maar voel zo weinig!?

• Auteur

Hoi meiden,

Ik ben 5 weekjes zwanger, maar voel zo weinig!

Hebben jullie veel kwaaltjes of valt dat ook reuze mee?

Ik ben misschien een tikkeltje moe en heb wat last van pijnlijke tepels maar verder voel ik niks.

Ga me dan toch weer een klein beetje zorgen maken of er echt wel iets groeit daarbinnen.

Hoe zit dat bij jullie?

Liefs, Billie

#3136936 Quote

Hoi Billie

Heel herkenbaar hoor, ik ben donderdag 6 weken zwanger en ik heb af en toe ook echt het idee dat ik het allemaal alleen maar gedroomd heb.
    Ik ben wel wat moeier dan normaal (lig soms al om 21.00u in bed)
    En mijn tepels beginnen ietsjes gevoeliger te worden.
    Verder als ik erg veel gedaan heb dan heb ik soms krampjes in mijn buik.
    Lijkt heel veel klachtjes maar deze klachten zou ik ook heel makkelijk kunnen hebben als ik gewoon een keer te veel gedaan heb en een griepje of zo iets onder de lenden heb. Zo onwerkelijk maakt dat het allemaal.

Wanneer mag jij ook al weer voor een echo??
    Dan wordt het allemaal wat echter denk ik. Ik heb trouwens wel van verschillende mensen gehoord die ook eigenlijk bijna niets voelde, dus het zal ook wel normaal zijn.
    Aan de ene kant maar beter dan elke ochtend boven de wc hangen toch?!

Groetjes Natalie

#3136946 Quote

Hoi hoi,

ik zou me niet te druk maken hoor! ik ben nu 17 weken zwanger en heb ook geen klachten gehad. Ja, wat meer moe en gevoeligere borsten, maar that's it! Geniet lekker van je zwangerschap, het is zo iets bijzonders!

Groetjes Nathasja

#3136948 Quote

Hoi Billie,

Ik bennu 7 weken zwanger en ik heb ook nog geen klachten hoor. Ik ben 's avonds wat eerder moe en mijn borsten zijn wat gevoeliger maar mer ook niet.

Soms maak ik me er ook een beetje zorgen om maar ik probeer er meer van te genieten dat het juist zo goed gaat.

Gr. Joyce

#3136951 Quote

Hoi!

Hier nog iemand die bijna niets voelt! Ik ben nu ook 5 a 6 weken zwanger en voel niets, behalve de bekende moeheid, duizelig en beetje gevoelige borsten. Maak me ook wel eens druk omdat ik dat een beetje raar vind, ik had bij mijn 1e zwangerschap meer 'kwaaltjes'… maar vandaag om een andere reden bij de huisarts geweest, dit verteld en hij vertelde me dat het heel normaal is en dat ik juist heel bliji moet zijn! Dus volgens mij hoef je je geen zorgen te maken en juist ervan te genieten!

groetjes jessica

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct