Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

schrik schrik

• Auteur

hallo aanstaande moeders…
    Een tijdje geleden had ik een vraag over een eventuele innestelings bloeding..Helaas kreeg ik hier geen antwoord op..
    Maar waar ik bang voor was, baarmoederkanker, is ineens een   voor de kadootje…Nu bijna 6 week, een klein doperwtje.
    Maar waar ik mee worstel, ik ben in jan 2007 bevallen van een zoon super na 4 keer een miskraam, alleen de zwangerschap was een drama iedere dag 8 paracetamol en de bevalling was ook vreselijk, niet de pijn hoor, maar ben erg benauwd geweest met pijn op de borst….
    Is hier iemand die zwanger is van de 2de en die er ook zo tegenop ziet?
    We hebben niet bewust gekozen het is ons overkomen, dwars door de bescherming heen…Ik heb erg het gevoel dat ik er niet klaar voor ben nog…

alvast bedankt voor de moeite
    groetjes anna

#3136957 Quote

He Anna,

Heb er zelf geen ervaring mee, maar wil je wel feliciteren met je zwangerschap! Kan me voorstellen dat je je er niet klaar voor voelt, maar bedenk dat ze zeggen dat elke zwangerschap anders is. Hopelijk verloopt deze zwangerschap voorspoedig zodat je er toch snel van kunt genieten.

groetjes
    Dionne

#3136959 Quote

he dionne
      fijn je reactie!
    heb over een week een vervroegde echo en hoop dan het hartje te zien kloppen, zodat het echt is…
    in ieder geval dank je wel!

#3136960 Quote

Hoi Anna,

probeer je niet teveel zorgen te maken. Het voordeel van een eerste zwangerschap is dat je niet weet wat er komt en nu draag je bagage mee.
    Mijn tweede bevalling was echt een ramp, gevaarlijk voor de baby en hij heeft nu nog steeds een arm die niet goed functioneerd. Toch gaan we voor een derde. Tuurlijk maak ik me zorgen, maar het voordeel nu is dat je weet waar je extra aandacht aan kan geven. Ga bijvoorbeeld eens naar een gynacoloog met je twijfels en angsten, misschien zijn er wel oplossingen om te voorkomen om die pijn op je borst te krijgen.
    Probeer op tijd te ontspannen en grote kans dat dan het genieten ook begint!
    Ik wens je een super zwangerschap en bevalling en daarna weer zo'n lief klein ukiie!!!

groetjes diedoes

#3137062 Quote

hoi anna,

ik weet precies hoe je voelt van mijn eerste heb ik tot 33 weken nergens last van gehad tot die 33 weken toen bleek dat ik zwangerschapsvergiftiging had met hellp syndroom de dag dat ik naar het zh ging voor de pijnen die ik had is ook mijn zoon geboren door middel van een spoedkeizersnede.
    de artsen hadden mij uitgelegd dat als ik een dag later naar zh was gekomen dat het of voor mij of voor mijn kind te laat was geweest ik had dan namenlijk niet meer geopereerd kunnen worden.

ook ik heb er erg lang over na moeten denken om weer zwanger te worden inmiddels ben ik 11 weken en 4 dagen zwanger en ik moet toegeven dat ik deze zwangerschap laat overheersen door de angst dat alles zich weer gaat herhalen.
    maar ik hoop dat alles goed zal verlopen ik kan toch niks anders doen dan het allemaal over me heen te laten komen mijn grote wens voor een tweede kind overheersde toch de angst maar nu het zover is merk ik dat ik eigenlijk helemaal niet geniet van deze zwangerschap terwijl het toch iets was wat ik het allerliefste wilden.

ik weet dat het niet echt opfleurend is maar het is wel de realiteit die jij waarschijnlijk ook zal hebben met je tweede zwangerschap.

groetjes tineke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct