Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

veel negatief

• Auteur

hallo allemaal
    ik weet niet of dit alleen aan mij ligt maar ik vind dat er zoveel negatieve discussies opstaan,
    ik vond het altijd leuk en gezellig maar de laatste tijd is het alleen maar negatief.

#3136970 Quote

hoi vlinder
    ja ben het eigenlijk wel met je eens je hoort alemaal enge dingen maar ik denk dat de meiden waarbij dit gebeurt hun ergste droom waarheid staat te worden waar kan je dan heen he?
    ik mag mezelf gelukkig prijzen dat het allemaal goed gaat…..

#3136974 Quote

Hoi,

Als je ets naars meemaakt, dan wil je dat vaak sneller vertellen om steun te krijgen. Als je iets leuks meemaakt, schrijf je dat niet zo snel op.
    Misschien een leuke topic starten………..

#3137020 Quote

hallo allemaal
    ja ik denk dat jullie ook wel gelijk hebben je kunt natuurlijk veel van elkaar leren en aan elkaar vragen.
    maar ik zag het gewoon
    groetjes

#3137028 Quote

Hallo Vlinder,

Voel me aangesproken door je topic, en moet daarom even reageren!
    Kennelijk verloop jouw zwangerschap goed, gelukkig!  Je ergert  je aan de negatieve berichten op dit forum. Helaas gaat het niet bij iedereen voorspoedig.  Voor  diegene is het ook fijn als ze dit met elkaar kunnen delen. Ik spreek uit ervaring want ik heb vanmiddag een (tweede) miskraam gehad. Van mij zul je dus geen 'last'  meer hebben, want ik ben niet meer zwanger.

Ik wens jou in ieder geval een hele fijne zwangerschap toe, en een gezond en mooi kindje.

Groetjes,
    Doornroosje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct