Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Leuke zwangerschaps-dingen

• Auteur

Deze topic start ik n.a.v. een andere topic.

#3136975 Quote

Wat ik erg leuk vond is de eesrte nieuwe babykleding kopen. Het in de winkel staan en dan het uitzoeken van weer zo'n klein setje kleding. Mijn oudste is nu 2 en al een echte meid aan het worden. Als je dan weer zo'n klein setje ziet……….wat worden ze snel groot.

#3136980 Quote

Wij zijn bezig met de kinderkamer en ik vind het hartstikke leuk om te doen!   We hebben niet veel tijd, dus doen steeds een klein beetje. Voor ik naar bed ga, kijk ik even en ben trots op wat we al gedaan hebben en stel ik me voor hoe het zal zijn als het af is!

#3136981 Quote

hoi hoi

leuk topic
    ik vind heel veel dingen wel leuk haha,waar zal ik beginnen
    ik vond het echt super gaaf om de kinderkamer te doen,ook vond ik het zelfs leuk om alle baby kleren te wassen en te strijkende echo,s vind ik super gaaf..
    dat mn buikje ging groeien vond ik ook heeel leuk (nu niet meer haha)de eerste bewegingen die daarna allemaal volgde vind het nu nog steeds geweldig

nou dit is wel ff genoeg he hihi

oja vind het ook heel leuk om nu elke keer de babykamer op te gaan en dan ff te kijken in de kasten enzo haha

groetjes patricia

#3136995 Quote

Ik vind het allemaal leuk tot nu toe. Ik bevind me ergens op zo'n grote roze wolk.
    Je voelt je zo speciaal; iedereen vraagt steeds naar je en op mijn werk willen de bewoners steeds aan mijn buik zitten.   Ik voel me op handen gedragen. Mijn man is ook zo heerlijk zorgzaam ( blijft dat?).   Mijn lichamelijke veranderingen vind ik ook geweldig; vind dat ik tot nu toe een mooie buik heb en eindelijk mooie borsten (haahha). Al hoewel dat misschien straks zo weer gebeurt is. Het is allemaal leuk………………….ik geniet van zwanger zijn en kijk enorm uit naar ons kleine manneke of meiske. ooh ja dat vergeet ik, de bevalling lijkt me iets minder, maar goed…………………

#3137010 Quote

SSSSSTTTTTT De bevalling zetten we dus hier niet neer   Wel leuk is dat je schopjes in je buik voelt!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3137012 Quote

Hoi hoi,

ik heb voor ons meisje (8 weken) net schoentjes gekocht voor haar doop (2 maart).
    Superschattig… ik heb maatje 17 genomen, nu nog wat groot. ik twijfelde 16 of 17, maar aangezien het nog 3 weken duurt, leek mij het verstandig om maatje 17 te nemen. Kan ze ook langer aan   natuurlijk e…

Liefs
    van ons…

#3137230 Quote

Hoi,

Ik heb nieuwe zootjes gekocht. De eerste heeft ze helemaal versleten en dus MOEST (erg he) ik nieuwe kopen. Weer van die schattige kleine voetjes………

#3137321 Quote

Wat ik erg leuk vind, is eigenlijk alles, dit is mijn eerste zwangerschap, en ik voel me super, ben ook niet misselijk geweest,. Ik vind het heerlijk om vanalles voor de baby te kopen,en om mn buik te zien groeien ik geniet er echt van        

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct