Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ik kan niet kiezen! Help!

• Auteur

Ik kan gewoon echt niet kiezen….heb 2 namen die ik leuk vind en mijn man net zo.
    Wat vinden jullie leuker?

Kiki of Zoë? Tot nu toe hebben we altijd Zoë gehad en ons zoontje kan dat ook super uitspreken..sweet…maar nu schoot me Kiki ineens te binnen.

Wat vinden jullie??

Groetjes…

#3137052 Quote

Ik zou voor Zoe gaan.

succes hé! Zou zitten wij met de jongensnaam!!
    Lastig hé.

#3136984 Quote

hihi ik zou voor zoe gaan dan want kiki lijkt meer een papagaaien naam vind ik maar goed dat is mijn mening

#3136987 Quote

ik vind zoe erg leuk en zou daar voor gaan
    maar je moet de namen vaak genoeg herhalen met de achternaam en kijken wat dan dan zelf het leukst vind klinken.
    liefs maggie

denk er rustig overna het kind houd deze naam normaal gesproken haar hele leven

#3136994 Quote

Ja ook ik zou voor zoe gaan. Maar ja jullie moeten zelf kiezen……..

#3136996 Quote

Kiki is best een leuke naam, maar ik zou net als de rest ook voor Zoë kiezen. Nikki zou ook wel een leuke naam zijn en ik vind hem ook wat beter dan Kiki, maar Zoë is ook een erg leuke naam!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3136997 Quote

Ik zou persoonlijk ook voor Zoë gaan…
    Kiki, mmm nee daar ben ik nie zo voor, maar is natuurlijk persoonlijk e .

Liefs,
    van ons…

#3137004 Quote

Dean en Zoë (of Zoey) vind ik leuker.  Ik dacht  dat jullie er al uit waren. Ga je nu twijfelen? Je moet doen wat jullie het leukst vinden. Er zullen altijd mensen zijn de jullie gekozen naam niet mooi vinden, maar daar doe je het toch niet voor?

Succes!

Groetjes,
    Nelly mv Dean

#3137015 Quote

IK ZOU ZEGGEN KIKI   Das namelijk veel aparter joh……! GAve naam mischien gebruiken wij hem ooit ook wel thanks voor de tip hihiih

doei doei kus bloem

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct