Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

hoe groot en zwaar was/is jouw kindje met 31+4 weken (a32) HELP!!!!!!!!

• Auteur

mijn vraag staat er al

ik ben zelf 31+4 weken zwanger en ik ben dus heel klein en tenger van bouw,ik ben 1.56 cm en weeg van mijzelf 45 kilo ongv nu al lekker aangekomen hoor ha ha ha.
    ik woog zelf bij mijn geboorte 2150 gram? ongv dus ook niet veel.

nu ben ik vandaag bij mijn gyn geweest en schatte het kindje ongeveer op 1150 a 1250 gram   maar aangezien mijn bouw zal het ook niet een heel groot kindje worden  kindje groeit prima met de grafiek mee dus de gynacoloog was tevreden ,mijn 1e kindje is met 32+3 weken geboren en woog 1500 gram (prematuurtje) dus aangezien ik nu 31+4 wkn zwanger ben zal het kindje denk ik niet de 1500 gram halen denk ik .
    de gyn is heel tevreden verder dus wat denken jullie moet ik me zelf geen zorgen laten maken??

#3137057 Quote

hoi,
    hoezwaar mijn kindje bij 31 weken was weet ik niet.
    maar als de gynacoloog zegt dat hij/zij tevreden is over de groei van je kindje
    hoef je je denk ik geen zorgen te maken.

ik hoop dat ie nog mooi even blijft zitten, en nog lekker door groeit
    groetjes suzan

#3137058 Quote

mijn eerste kindje is ook een prema is met 33 weken geboren en hij woog 1255 gram en was misschien 30 cm lang,

maar als je echt wil weten wat een kind van zoveel weken weegt moet je naar google gaan en dan zwanger googlen en dan kan je de zwanger startpagina aan klikken en daar heb je ook een hoofdstuk de zwangerschap van week tot week

groetjes tineke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct