Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

zwemmen/in bad gaan

• Auteur

hallo dames

ik heb heel even een vraagje
    ik meende altijd dat zwemmen en in bad gaan wordt afgraden in de eerste 3 maanden van de zwangerschap.
    weet iemand of dit ook echt klopt???
    weet dat het gezond en goed is als je wat verder bent,omdat dit ook kwa gewicht ontlast.
    kijk nl echt uit naar een dagje relaxen in thermae2000
    zit nu op 11 weken

#3137061 Quote

Hoi,

't  Gaat hier niet om zwemmen of water maar om de hitte. Dus een heel heet bad of een hotwirepool wordt afgeraden (warmer dan lichaamstemperatuur) gedurende de eerste drie maanden. Net als de sauna. Zwemmen of badderen kan in principe geen kwaad, 't spoelt er echt niet uit hoor!

Ga lekker genieten!

#3137068 Quote

heyhey.

wat ik me heb laten vertellen is: als je al heel vaak ging zwemmen voor de zwangerschap, kan je nu ook gewoon zwemmen. dat kan geen kwaad.
    tegen mij is gezegd dat ik wel gewoon mocht zwemmen ( zwom heel veel) en hete douche en bad nemen omdat ik dat altijd heb gedaan.

maar als je twijfelt, bel je toch gewoon even de vk?

liefs, do

#3137100 Quote

nou ik wist pas met 9 weken en 6 dagen dat ik zwanger was en heb al die tyd gewoon in een heet bad gezeten ook later wel nu nog steeds hoor

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct