Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

roominig in?

• Auteur

Hoi,

De keuze is persoonlijk, maar wij hebben ons dochter vanaf dag 1 op haar eigen kamertje laten slapen.
    Ik geef ook borstvoeding en ik hoor het wel als ze wakker is. (de kamers liggen naast elkaar)
    Ik voed haar ook op haar eigen kamertje, dan kan mijn man doorslapen.
    (voeden in een waterbed wil trouwens helemaal niet).
    Ons meisje wordt a.s. maandag 11 weken en slaapt al 2 weken in het ledikantje. Daarvoor heeft ze 9 weken in een wiegje geslapen, maar wel op haar eigen kamer.
    Later als ze groot zijn moeten ze ook in hun eigen kamer slapen en daar kun je volgens mij niet vroeg genoeg mee beginnen.
    Mijn kraamhulp maakte er trouwens helemaal geen probleem van..
    Doe maar gewoon wat jou het beste lijkt.

Groetjes van Gea

#3137172 Quote

hey allemaal.

bedankt voor jullie reacties.
    ik heb haar vanacht op haar eigen kamertje laten slapen en kon ook gewoon alle geluidjes horen.
    ze slaapt wel een stuk vaster heb ik gemerkt. ook wij hadden nog even de tv aan voor het slapen gaan en daar werd ze toch een beetje onrustig van, vanacht daarintegen, is ze maar 2x gekomen voor bv (ipv 4x) we hebben dus heerlijk door kunnen slapen met zn 3n.

en jose: ja we liepen zeker gelijk 😀
    ik was 5 feb uitgerekend en 4 feb is ze geboren ( 5 kwartier voor de uitgerekende datum)
    jij loopt dus over tijd zie ik?
    hoop voor jou dat het niet lang meer duurt en dat je snel je kindje in je armen mag sluiten.

heel veel liefs van do

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct