Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

wie ook laat een positieve test

• Auteur

hoihoi,

ik hoor eigenlijk op het zwanger wordn forum maar jullie hebben ervaring met positieve testen haha.
    Ik had gisteren mijn NOD. 2 dagen krampen gehad maar niet ongi geworden. Dit was bij mijn vorige zwangerschappen ook zo.
    Gisteren en vandaag met apotheek test negatief getest. Wie van jullie testte eerst ook negatief en was toch zwanger? en met hoeveel dagen werd de test wel positief?
    Heeft het zin vandaag nog met een goedkope kruidvat test te testen? Wat zoden jullie doen? Heb wel eens gehoord dat de ene test negatief gaf en een ander merk positief.

Groetjes diedoes

#3137102 Quote

Goedkope merk kruidvat ook negatief helaas. Niemand eerst negatief getest en toch zwanger??????

#3137112 Quote

Hoi hoi,

Heb het zelf wel meegemaakt eerst testte ik negatief en drie dagen later positief.

succes ermee

gr Fruit Girl mv Dinand 25-08-07

#3137167 Quote

Twee weken geleden was bij mij de test in het ziekenhuis negatief en vorige week thuis (met de goedkope Kruidvat test) positief! Gewoon een weekje wachten!
    Groetjes robin

#3137179 Quote

hoi dames,

bedankt voor jullie reacties. Vanochtend ongi geworden

Ik wens jullie allemaal een super zwangerschap!

groetjes diedoes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct