Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Hallo, ik ben nieuw hier en heb een paar vraagjes…

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier, ik kijk al stiekem een paar weekjes mee naar jullie onderwerpen en vind het best grappig en interesant om te lezen. Ik ben voor het eerst zwanger en ben vandaag 12 wkn en 6 dgn. Nu heb ik me al aardig ingelezen, hier en op de site zelf en in boeken en tijdschriften maar toch steken er af en toe andere vragen op waar je niet snel een antwoord op vind. Zoals ik al zei ben ik voor het eerst zwanger en alles is nieuw voor me. Nou heb ik zowiezo 2 vraagjes en misschien dat iemand daar een antwoord op heeft

1. Ik heb héél af en toe en dan meestal rechtsonderin m'n buik en soort ritmische kramp,
           ik weet niet hoe ik het anders zou moeten omschrijven. Zou dit al bandenpijn kunnen  
           zijn? Ik lees namelijk bijna overal dat dit meestal pas rond 20 wkn begint.

2. Misschien een beetje rare vraag, maar wanneer start je met het dragen van
           buikbanden? Ik heb het onderhand iedereen verteld en je begint het echt al
           te zien zo onderhand en heb al een stuk of 4 van die "leuke" banden.
           Denken de mensen niet dat ik een beetje   ben als ik daar nu al mee zou  
            gaan lopen?

Alvast bedankt voor de antwoorden, tips…

Groetjes Nancy

#3137105 Quote

hoi hoi

ik had met een week of zes al de eerste bandenpijn
    en word nu steeds wat meer vooal als ik te snel op sta …

en wat betreft die buikbanden

je  MOET ze niet dragen, ze zijn gewoon bedoeld als mode-item!!!
    Ik heb ze alleen gedragen in het begin om mijn blote buik te bedekken, maar vond ze verder niet prettig
    Dus je moet het gewoon doen als jij dat leuk vind…je bent toch zwanger…nou lekker doen dan.

manon

#3137108 Quote

Hey,

Bedankt voor je snelle antwoord…

Oke dus het zou best kunnen dat het bandenpijn is.
    Ja het zit wel op de plek waar "ze zeggen" dat het hoort.

En die buikbanden, hihi ik weet dat het niet MOET maar
    ik vind ze zo leuk

Nance

#3137114 Quote

hoi
    gefeliciteerd
    ik denk ook dat het bandenpijn is maar mocht je je zorgen maken bel de vk daar is ze voor…
    ik vind die buikbanden ook leuk ik ben nu 15.5 week zwanger en heb al een heel buikje maar ik wacht nog een week of 4 dat je echt een mooie bolle buik heb dan konen die banden ook mooier uit maar je moet doen waar je jezelf fijn bij voelt
    groetje sandra

#3137120 Quote

ik heb bij mijn eerste geen buik banden gdragen wel gekocht maar mijn buik was er gewoon te klein vooren banden pijn krijg je zodra je baarmoeder gaat groeien dus het kan best zijn dat het banden pijn is.

groetjes tineke

#3137129 Quote

Dank jullie wel…

Ik hou het ook maar even op bandenpijn, ik heb er nog niet echt vaak last van
    en het houd ook niet heel lang aan, als ik zodra ik het voel rustig op de bank
    ga liggen en even ontspan trekt het vrij snel weer weg.

En ik denk dat ik vandaag maar is een buikband om ga doen
    Hihi, net zoals ….. zei "ik ben toch zwanger!"

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3137130 Quote
    quote: nvde reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2008 13:13:21'));

Dank jullie wel…

Ik hou het ook maar even op bandenpijn, ik heb er nog niet echt vaak last van
    en het houd ook niet heel lang aan, als ik zodra ik het voel rustig op de bank
    ga liggen en even ontspan trekt het vrij snel weer weg.

En ik denk dat ik vandaag maar is een buikband om ga doen
    Hihi, net zoals ….. zei "ik ben toch zwanger!"

Oeps… Zoals Manon zei, wou ik zeggen…

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct