Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

iemand tips?

• Auteur

hallo allemaal

zeg ik heb een vraag he en ik hoop dat jullie het weten…

ik ben in de zwangerschap 17kilo aan gekomen en nu na de bevalling nog maar 6kilo afgevallen en ik gaf eerst borstvoeding maar daar ben ik nu net een week mee gestopt weten jullie hoe ik de kilo's er af kan krijgen?  ik loop elke  dag al 1tot1,5 kilometer maar verschil is er niet..in de zwangerschap at ik veel gezond en (nu ook nog steeds hoor!!) totaal geen vet.
    maar 25juli gaan wij trouwen en zoals ik nu ben pas ik nooit in mijn jurk!!  (ik heb echt nog zo'n buikje en m'n heupen)  heeft iemand  mss tips??

ik hoop het wel….

groetjes samantha en alvast bedankt!

#3137143 Quote

hoi samanta vergeet niet je lichaam heeft een jaar nodig om te herstellen en vaak gaat je buikje dan nog niet helemaal weg…
    groetje sandra

#3137145 Quote

Hoi,

Ik was 20 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap en binnen 8 weken na de bevalling  was alles er weer af. Ik heb gezond gegeten tijdens en na de zwangerschap en groene thee capsules als ondersteuning geslikt, Voor volledig herstel heb je idd wel een jaar nodig voordat je oude ik weer  terug hebt. Mijn buik was ook binnen 8 weken weg terwijl ik een keizersnede heb gehad en de 1e 6 weken geen oefeningen mocht doen, wel heb ik mijn buik de hele zwangerschap en tot 3 maanden na de bevalling met Huile Tonic van Clarins ingesmeerd en dat heeft echt wel geholpen de boel weer een beetje in shape te krijgen. Mijn advies oefeningen doen en die groene thee slikken desnoods met een fatburner erbij en ik weet zeker dat jij je jurk binnen een maand  aan kunt!

Groetjes,

Puk

#3137153 Quote

Tja, sommige dingen hebben tijd nodig zoals de kilo's. Maar sommige  vormen blijven. Helaas, je buik zal wat slapper blijven en soms wijzigt de vetverdeling op je lichaam ook permanent.  Tegen de kilo's: veel bewegen, ik wandelde minimaal een uur per dag flink door. Ging speciaal boodschappen doen bij een supermarkt een wijk verderop.

Verder alle tussendoortjes laten staan. Honger? Fruit of droge boterham. Geen alcohol, ook een dikmaker. Met dit regime was ik na 6 weken mijn 5 kilo kwijt. Maar nogmaals, over de staat van mijn lichaam ben ik ook nog niet echt te spreken. Heb het idee dat ik harder moet sporten dan ervoor om het enigszins in bedwang te houden!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct