Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie toch zwanger na traumatische bevalling???

• Auteur

Hallo,
    ik zou willen weten of er zwangeren zijn die het toch hebben aangedurft om weer zwanger te worden na een nachtmerrie-bevalling. Ik wil nl dolgraag een 2de maar durf haast niet vanwege mijn vorige bevalling. Als ik er aan denk breekt het angstzweet me weer uit…

#3137142 Quote

hoi janine
    ik heb een een traumatische bevalling gehad 2,5 jaar geleden
    en ik was ook heel bang ik heb eerst een gesprek hierover gehad in het ziekenhuis en het stond vast dat als ik weer een kindje kreeg ik een keizersnee kreeg ook heel eng allemaal maar je kan je erop voorbereiden ik ben ook heel bang ik ben nog nooit geopereerd …. maar ik weet zeker dat ik van de bevalling niks voel
    ik ben nu 15.5 week zwanger
    groetjes sandra

#3137146 Quote

Ik heb ook een rot bevalling gehad en heb in het ziekenhuis echt tig keer geroepen dat ik nooit, echt nooit geen kinderen meer wilde maar inmiddels ben ik alweer 17 weken zwanger van de 2e! Die bevalling vind ik helemaal niks en eerlijk is eerlijk ik zie er echt wel tegenop maar omdat ik nu een medische indicatie heb en de laaste weken onder controle van het ziekenhuis kom te staan verwacht (en hoop) ik dat het wel anders gaat lopen dan bij de eerste en  gelukkig bestaat er ook nog pijnbestrijding!  De eerste hebben we overleefd dus de 2e zullen we ook wel  overleven want we zijn toch altijd weer sterker dan we zelf denken.

Groetjes,

Puk  

#3137175 Quote

hoi

mijn eerste bevalling was ook niet geweldig en heb er dus ook goed over na moeten
    denken of ik dit nog een keer aan ging durfen,
    maar als ik dan naar mijn zoontje van 2,5 jaar kijk denk ik ja mot het der toch nog
    maar keer voor over hebben………en gewoon niet aan vorige bevalling denken
    ben nu 11 weken zwanger en veel zieker en moeer als vorige keer
    maar ja je kunt niet alles van te voren weten gewoon doorgaan en dan kotm het wel
    goed denk ik dan maar

liefs babs

#3137180 Quote

hoihoi

ik heb een rot bevalling gehad van mijn tweede zoontje. hij heeft er een gedeeltelijk verlamd armpje aan overgehouden. alles bij elkaar was het echt heftig. en nu……………………..bezig voor de derde!
    we gaan er gewoon voor. ik wil wel nog even bij de gnacoloog langs en daar het liefst op papier laten zetten dat ik een keizersnede wil, ook als het nacht of weekend is. ik denk dat dat me wel rust geeft.
    succes met je beslissing, doe wat je gevoel je zegt.

groetjes diedoes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct