Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

nattigheid????

• Auteur

misschien een rare vraag maar ik stel hem toch, ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger en sind 2 dagen veel last van water/afscheiding, het zijn echt kleine plasjes, moet er een inlegkruisje voor gebruiken.
    het ruikt niet, ben erg benieuwd of dit normaal is, ben na 2x miskraam nl heel erg onzeker.

xx natascha

#3137190 Quote

Hee Natascha,

Is geen rare vraag hoor! Ik ben nu 7 wkn en 6 dgn zwanger van de tweede en heb ook continu het gevoel alsof ik wat vloei en dat is gewoon vocht of wat afscheiding.Ik gebruik echt elke dag een inlegkruisje. Volgens mij had ik het ook bij mijn eerste zwangerschap.
    Je vagina is zowieso veel meer doorbloedt, het zullen de hormonen wel zijn.
    Maar het is wel beangstigend want ga nu echt vaak naar het toilet om te kijken of het geen bloed is!!! Dus ik snap je heel goed en vooral na 2 miskramen! Maar maak je niet te druk probeer er een beetje van te genieten ( Ookal is dat super moeilijk, kan zelf nl ook niet echt genieten )

Gr Martine

#3137210 Quote

hoi martine,

bedankt voor je reactie, echt fijn om op deze manier snel gerustgesteld te worden
    Hoe voel jij je verder, nog meer kwaaltjes??
    Wanneer mag je voor een echo komen??

groetjes natascha

#3137222 Quote

hoi natascha

Wat fijn zeg dat je nu net   die vraag stelde die ik ook wilde stellen jouw verhaal lijkt erg op de mijne ik heb namelijk ook al 2 miskramen gehad en ben nu weer zwanger ook 5 weken ..ik heb ook een inleg kruisje in en ben ook constant bang om naar de toilet te gaan da gaat er ook niet meer uit denk ik !   ik kan pas genieten als ik de echo gehad heb en die is pas over 3 weken … erg spannend allemaal heh . maar ik ben blij dat er meer mensen zijn met hetzelfde..

succes ik zal voor je duimen …

kus bloem

#3137227 Quote

hoi bloem,

het is idd wel (fijn) dat je kunt zien dat je niet de enige bent die dit meemaakt he, vind ik ook.
    Wat rot voor je dat je ook al 2 miskramen hebt gehad zeg.
    ik mag gelukkig volgende week al voor een echo omdat ik me weer zo'n zorgen maak.
    Ik zal ook voor jou duimen dat het dit keer wel goed gaat, maar driemaal is scheepsrecht toch..
    hou je me op de hoogte??

kus natas

#3137257 Quote

Hai Natascha en Bloem,

Ik heb met 5 wkn een echo gehad ( dacht nl dat ik 7 wkn was ) en toen was er alleen een vruchtzakje te zien.
    Vorige week ( met 6 wkn en 5 dgn ) wwer echo gehad en toen zagen we het hartje kloppen!!! Ik krijg nu 6 mrt weer een echo.
    Ik ga ook steeds naar het toilet en ben dan bang dat ik bloed verlies, ik word echt gek van mezelf! Maar ben dus niet de enige!! Haha !!!!

martine

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3137263 Quote

hey natascha

En alles nog   goed? hier wel probeer me niet druk te maken ! valt wel niet mee zeg !
    erg spannend allemaal.. heb jij geen msn ? kunnen we daar makkelijker kletsen ….doei doei kus bloem

#3137278 Quote

Hallo dames,

Ik heb er ook heel lang last van gehad (nu 32 wk zwanger) nu is het gelukkig minder.
    Wat vooral irritant was, als ik opstond van de wc en net mijn broek omhoog had, kreeg ik het gevoel alsof ik in mijn broek stond te plassen. En ja, dan was mijn inlegkruisje wel helemaal nat. Heel irritant, heb zelfs een tijdje tena gebruikt omdat die meer opneemt.
    Maar dan voel je je wel een beetje raar…

Heb helaas door die inlegkruisjes wel schimmelinfectie opgelopen, dus ben overgegaan op stoffen inlegkruisjes. Heb créme gekregen tegen de infectie, die is nu weg gelukkig. Maar mijn advies is, kijk wel uit. Want doordat je vagina gevoeliger is, heb je meer kans op infecties.

En verder wens ik jullie natuurlijk veel geluk en hoop ik op het beste!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct