Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie kan iets voor mij onthouden van de 9 maanden beurs???

• Auteur

Hoi,
    ik wil misschien iets bestellen op wiegje.nl (kindekeklein) en krijg korting als ik bij de bestelling opgeef welke kleur hemeltje er bij de stand van Kindekeklein hangt (hun staan er met superleuke hangwiegjes). Kan iemand die er heen gaat misschien voor mij onthouden welke kleur hemeltje daar dus hangt??? Ik zou er heel blij mee zijn!!!

#3137215 Quote

Hoi,

Ik vind je vraag erg grappig, in die zin; ik heb enorm veel moeite om dingen te onthouden… Ha ha, de zwangerschapsdementie laat nu al flink van zich "horen".

Natuurlijk hoop ik dat iemand je de kleur van het hemeltje kan doorgeven. Ik ben er niet geweest en ga er vandaag ook niet naar toe.
    Succes!

gr. Marieke

#3137218 Quote

Hoi Marieke,

ja ik weet er alles van (vergeetachtigheid). Ik ben nu een jaar geleden bevallen maar vinde het alvast leuk om nieuwe spullen voor een ander huis te kopen (die ik nog niet eens heb toegewezen) en ook alvast spullen voor de nieuwe babykamer (baby die pas gemaakt gaat worden vanaf Okt dit jaar). Wat een hopeloos gedoe he… Maar moet me ergens op kunnen verheugen toch??

Maar ben nog steeds vergeetachtig, zelfs een jaar na de bevalling nog, echt ik word er helemaal gek van. Na een jaar zouden die hormonen toch al lang uit je verdwenen moeten zijn zou je denken…….

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct