Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwangerschapskleding

• Auteur

heej
    waar ik nogal problemen mee had/heb
    is dat er niet aan jongemoeders gedacht word..
    en er zijn er veel meer dan dat iedereen denkt.
    ik raakte op mijn 16e zwanger van mn eerste en kon nauwelijks dingen vonden waarin een jong meisje zich fijn voelt.
    nu zwanger van mijn 2e en hoop dat ik toch iets meer leuke kleding kan vinden.

#3137209 Quote

Hi.

ja waar ik persoonlijk problemen mee had is dat ik nogal lang ben en vaak kleding te kort voor mij is (maar dat is niet alleen tijdens de zwangerschap natuurlijk). Dus zowel de mouwen als de broekspijpen zijn vaak te kort (ik koos daarom vaak voor kleren met 3 kwarts mouwen).

#3137204 Quote

ow en nog een vraagje voor alle dames,

geven jullie elkaar tips over zwangersschapskleding? zo ja welke?
    en welke problemen hebben jullie met zwangerschapskleding?

mijn label moet natuurlijk helemaal top worden!!

#3137203 Quote

ten eerste bedankt voor je reactie , heel erg fijn dat je me wilt helpen!!!!

nee ik heb in dat jaar niet die opleiding gedaan ik ben nu 20 jaar dus in die tijd zat ik in net op de middelbare school

groetjes,

#3137202 Quote
    En natuurlijk wil ik mee doen:

1=c) Er is weinig aanbod en vind het vaak erg duur, aangezien je het ook maar zo'n korte tijd kan dragen (ik paste mijn broek nog tot mijn 24ste week en heb je dus zo'n broek maar 16 weken nodig). De winkels bij mijn in de buurt die het verkopen zoals Promiss, Miss Etam hebben vaak uit de tijd mode en niet voor mijn leeftijd (25). H&M is de enige met betaalbare en leuke, goed zittende mode.

2=d) Ik vind het vaak te oudbollig en ga dus vaak op Marktplaats leuke dingen zoeken,is tenminste ook een beetje betaalbaar voor zo'n korte periode. Ook de pasvorm mag aangepast worden van buikbanden, ik had een 'compact' buikje en die buikbanden leken wel rokjes bij mij.

3=c) De stoffen vind ik wel prima.

4=) Ligt er aan of het voor een speciale gelegenheid is, dan had ik het er wel voor over om verder te reizen, anders niet.

5=) Zie vraag 2 over buikbanden.

6=) A

quote: Fashionellen schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2008 11:24:30'));

Beste mensen,
    Mijn naam is ellen de reus, en ik zit in mijn examenjaar van mode-commercie.
    Ik heb een examenopdracht gekregen om een nieuw label op te starten. Na mijn mening is er te weinig keus in betaalbare, goede kwalitatieve, en hippe kleding. Dat gaat dus mijn nieuwe label worden. Ik moet hiervoor natuurlijk eerst een onderzoek doen. Zouden jullie mij willen helpen en antwoord willen geven op de volgende vragen?
    1) Wat vind u van het huidige aanbod voor zwangerschapkleding? (denk aan gebruik van stoffen, kwaliteit,prijs, modieus?)
    A) Tevreden B) Matig C) Ontevreden
    2) Wat moet er veranderen in het huidige aanbod? A) niets B) De prijs C) De kwaliteit D) modieuzer
    E)anders namelijk…………………………
    3) Wat moet er blijven in het huidige aanbod? A) Alle aspecten B) De prijzen C) Het gebruik van stoffen D) De stoffen E) Anders namelijk……………………………
    4) Heeft u het er voor over om meer moeite te doen voor een aankoop? (verder reizen, en passen?)
    Ja Nee……………………………………………………………………..
    5) Is er genoeg aanbod in accessoires voor zwangere vrouwen? Ja want……………Nee want……………………………………………….
    6) Wat is uw leeftijd? A) tussen de 25-29 B) tussen de 30-34
    Als jullie het in willen vullen mag het wel gewoon bijv 1) A etc,
    Ik hoop heel erg dat jullie mij willen helpen

Groetjes,

#3137201 Quote

Sorry, ik bedoelde 1999-2002…

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3137249 Quote

1) Wat vind u van het huidige aanbod voor zwangerschapkleding? (denk aan gebruik van stoffen, kwaliteit,prijs, modieus?)
    A) Tevreden B) Matig C) Ontevreden
    B) Over het algemeen is het allemaal niet echt modieus en dan koop
    je iets wat je normaal gesproken nooit zou kopen waarschijnlijk vinden
    veel mensen het daarom erg duur.
    Ik heb nu een leuke winkel gevonden waar ze het merk mama Licious verkopen, dit is echt mijn stijl en kwaliteit-prijs is prima!
    H&M verkoopt goede kwaliteit hemdjes en basic shirts.

2) Wat moet er veranderen in het huidige aanbod? A) niets B) De prijs C) De kwaliteit D) modieuzer
    E)anders namelijk…………………………
    D+E, Er moet meer rekening gehouden worden met kleine/lange dames met name bij de broeken!
    Verder moet je kledingstukken met elkaar kunnen combineren zodat je er dus langer plezier van hebt (zomer en winter)
    De service en presentatie in de winkel is erg belangrijk, vaak word je
    niet geholpen en als iets dan niet past en je moet je weer omkleden om
    de winkel weer in te gaan heb je er snel genoeg van met een dikke buik!

3) Wat moet er blijven in het huidige aanbod? A) Alle aspecten B)
    De prijzen C) Het gebruik van stoffen D) De stoffen E) Anders
    namelijk……………………………
    E) een ruime keuze met veel basic shirts.

4) Heeft u het er voor over om meer moeite te doen voor een aankoop? (verder reizen, en passen?)
    Ja Nee……………………………………………………………………..
    Ja ik doe als ik niet zwanger ben ook mn best om er leuk en modieus uit te zien dus dan doe ik dat als ik zwanger ben ook!

5) Is er genoeg aanbod in accessoires voor zwangere vrouwen? Ja want……………Nee want……………………………………………….
    Volgens mij wel, maar daar moet je wel iets beter naar zoeken.
    Een leuke riem is onmisbaar!

6) Wat is uw leeftijd? A) tussen de 25-29 B) tussen de 30-34
    A) ik ben 26

Ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb!
    Mijn tip voor jou om meer reacties te krijgen is om dit topic ook bij de uitgerekende maanden te plaatsen!
    Je gaat naar zwanger zijn, scroll naar beneden en dan krijg je de maanden, volgens mij zijn hier meer dames actief!

Liefs L81

#3137250 Quote

Ik bedoelde gewoon onder Zwanger en dan naar beneden scrollen!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct