Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwangerschapskleding

• Auteur

1) Wat vind u van het huidige aanbod voor zwangerschapkleding? (denk aan gebruik van stoffen, kwaliteit,prijs, modieus?)
    A) Tevreden B) Matig C) Ontevreden
    B) Over het algemeen is het allemaal niet echt modieus en dan koop
    je iets wat je normaal gesproken nooit zou kopen waarschijnlijk vinden
    veel mensen het daarom erg duur.
    Ik heb nu een leuke winkel gevonden waar ze het merk mama Licious verkopen, dit is echt mijn stijl en kwaliteit-prijs is prima!
    H&M verkoopt goede kwaliteit hemdjes en basic shirts.

2) Wat moet er veranderen in het huidige aanbod? A) niets B) De prijs C) De kwaliteit D) modieuzer
    E)anders namelijk…………………………
    D+E, Er moet meer rekening gehouden worden met kleine/lange dames met name bij de broeken!
    Verder moet je kledingstukken met elkaar kunnen combineren zodat je er dus langer plezier van hebt (zomer en winter)
    De service en presentatie in de winkel is erg belangrijk, vaak word je
    niet geholpen en als iets dan niet past en je moet je weer omkleden om
    de winkel weer in te gaan heb je er snel genoeg van met een dikke buik!

3) Wat moet er blijven in het huidige aanbod? A) Alle aspecten B)
    De prijzen C) Het gebruik van stoffen D) De stoffen E) Anders
    namelijk……………………………
    E) een ruime keuze met veel basic shirts.

4) Heeft u het er voor over om meer moeite te doen voor een aankoop? (verder reizen, en passen?)
    Ja Nee……………………………………………………………………..
    Ja ik doe als ik niet zwanger ben ook mn best om er leuk en modieus uit te zien dus dan doe ik dat als ik zwanger ben ook!

5) Is er genoeg aanbod in accessoires voor zwangere vrouwen? Ja want……………Nee want……………………………………………….
    Volgens mij wel, maar daar moet je wel iets beter naar zoeken.
    Een leuke riem is onmisbaar!

6) Wat is uw leeftijd? A) tussen de 25-29 B) tussen de 30-34
    A) ik ben 26

Ik hoop dat ik je hier mee geholpen heb!
    Mijn tip voor jou om meer reacties te krijgen is om dit topic ook bij de uitgerekende maanden te plaatsen!
    Je gaat naar zwanger zijn, scroll naar beneden en dan krijg je de maanden, volgens mij zijn hier meer dames actief!

Liefs L81

#3137247 Quote

1) Wat vind u van het huidige aanbod voor zwangerschapkleding? (denk aan gebruik van stoffen, kwaliteit,prijs, modieus?)
    A) Tevreden B) Matig C) Ontevreden
    2) Wat moet er veranderen in het huidige aanbod? A) niets B) De prijs C) De kwaliteit D) modieuzer
    E)anders namelijk…………………………
    3) Wat moet er blijven in het huidige aanbod? A) Alle aspecten B) De prijzen C) Het gebruik van stoffen D) De stoffen E) Anders namelijk……………………………
    4) Heeft u het er voor over om meer moeite te doen voor een aankoop? (verder reizen, en passen?)
    Ja Nee……………………………………………………………………..
    5) Is er genoeg aanbod in accessoires voor zwangere vrouwen? Ja want……………Nee want……………………………………………….
    6) Wat is uw leeftijd? A) tussen de 25-29 B) tussen de 30-34
    1) c De stoffen zijn allemaal materialen die veel verzorging vereisen: b.v. kleding die je moet strijken. Maar daarnaast ook veel kleding die besmettelijk is voor bv. kattenhaar.
    De kwaliteit vind ik ook niet altijd denderend. Sommige kleding lijkt qua kleur alsof het al 500 keer gewassen is.
    Ik vind de prijs voor de kleding erg hoog, voor die korte periode dat je het draagt.
    Wat betreft modieus: Er zijn weinig vrolijke kledingstukken met frisse kleuren. Bij H&M is het bruin, zwart, grijs, etc. Daarnaast zijn bepaalde broeken me te lang, nu ik geen schoenen met hakken meer draag. Ik ben daarnaast normaal iemand met een tenger postuur en heb momenteel alleen een buikje, nou met die broeken voel ik me net een olifant
    2) wat mag er veranderen: c en d en e) Meer toegespitst op verschillende lengtes, etc. Ook kleding die meer sexy is. En Eén mega-zaak per provincie waar je kunt shoppen. Want al die kleine zaken. De een heeft geen onderbroeken, de ander heeft dit niet.
    3) anders: niets
    4) Ja, liever verder reizen naar een zaak met een groot aanbod. Dat is ook goed voor de concurrentiepositie van de verschillende merken, misschien dat men dan wakker wordt.
    5) ja, maar nooit alles samen in een zaak
    6) B

Voor het geval je het nog niet verwerkt had, kun je deze nog meenemen.

#3137322 Quote

Ja ik wil wel mee doen, echt een goed plan, ik wens je heel veel succes met je opdracht hierbij mijn antwoorden;

1) Wat vind u van het huidige aanbod voor zwangerschapkleding? B  

2) Wat moet er veranderen in het huidige aanbod? CenD

3) Wat moet er blijven in het huidige aanbod? D

4) Heeft u het er voor over om meer moeite te doen voor een aankoop? (verder reizen, en passen?) Ja

5) Is er genoeg aanbod in accessoires voor zwangere vrouwen? Nee
    ……………………………………………….
    6) Wat is uw leeftijd? A

Als jullie het in willen vullen mag het wel gewoon bijv 1) A etc,
    Ik hoop heel erg dat jullie mij willen helpen

#3137340 Quote

Lieve dames, alle gegevens heb ik nu verwerkt, ik heb een zeer duidelijke conclusie kunnen trekken. kort gezegt heel veel dingen moeten beter, dat betekend voor mij dus dat ik het juiste label heb gekozen. Jammerd athet maar fictie is. al jullie op en aanmerkingen neem ik mee voor mijn uiteindelijke presentatie

veel liefs van mij

#3137348 Quote
    Beste mensen,
    Mijn naam is ellen de reus, en ik zit in mijn examenjaar van mode-commercie.
    Ik heb een examenopdracht gekregen om een nieuw label op te starten. Na mijn mening is er te weinig keus in betaalbare, goede kwalitatieve, en hippe kleding. Dat gaat dus mijn nieuwe label worden. Ik moet hiervoor natuurlijk eerst een onderzoek doen. Zouden jullie mij willen helpen en antwoord willen geven op de volgende vragen?

B) Matig

2) Wat moet er veranderen in het huidige aanbod?   de prijs

3) Wat moet er blijven in het huidige aanbod? de esprit positiekleding!

4) Heeft u het er voor over om meer moeite te doen voor een aankoop? Ja ik moet er verder voor reizen.

5) Is er genoeg aanbod in accessoires voor zwangere vrouwen? Ja

6) Wat is uw leeftijd? A) tussen de 25-29  

Als jullie het in willen vullen mag het wel gewoon bijv 1) A etc,
    Ik hoop heel erg dat jullie mij willen helpen

Groetjes,
    wen.

#3138123 Quote

Ik ben zelf nog niet zwanger, maar zou ook graag reageren. Ik maak me nu namelijk al druk om m'n maat: 32 (danwel 24 in jeans). Ik heb al eens rondgekeken, maar hier is niets in te vinden. Hoe moet dit nu wanneer ik zwanger ben?
    Dus graag ook kleinere (en grotere) maten!
    Groetjes Haily (26 jr)

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct