Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Wie heeft er ervaring met het inleiden met gel?

• Auteur

Maandag gaan ze proberen me in te leiden dmv gel.

Nu ben ik heel benieuwd of dat dan ook echt aan zal slaan. Wie kan mij vertellen hoe het ongeveer gaat?

Groetjes Sharon. 39+2

#3137229 Quote

Waarom mag jij dat wel???? Ik heb vandaag echt gesmeekt of ze me maandag in willen leiden maar ze doen dit echt pas als ik 42 weken ben en geen dag eerder (maandag ben ik 41 + 5).
    Weeeehhhh….. Ik kan niet meer…..

#3137254 Quote

Hoi Sharon,

Mij hebben ze ingeleid bij 37 wkn en 2 dgn, ik kreeg na een aantal uur wel weeen maar ze waren niet heftig genoeg en s'avonds hielden ze helemaal op dus toen hebben ze me een dag rust gegeven en ben vrijdags opnieuw ingeleid, dacht in het begin dat het weer helemaal niets deedt ( zelfs geen weeen) Maar toen ik 2 cm ontsluiting had heeft de vk de vliezen gebroken en toen begonnen de weeen super heftig!!! Is alweer 3 jaar geleden en ben nu 8 wkn zwanger van de tweede. Ik heb pech gehad bij mij heeft het dus 3 dgn geduurd.

Heel veel succes maandag,zal aan je denken.
    Gr Martine

#3137270 Quote

Bij mij hebben ze de bevalling ook ingeleid met gel. Ik was 40w maar had zwangerschapsvergiftiging dus mijn zoontje moest eruit. 's Morgens hebben ze gel ingebracht en na een halve dag gevoeld: 1 vinger ontsluiting. Om 1 uur weer gel, om vijf uur 2 vingers ontsluiting. Ze zouden de volgende dag weer verder gaan omdat de ontsluiting niet opschoot. Mijn weeen hielden aan, om 22.30 uur vliezen spontaan gebroken en om 03.46 uur mijn ventje via vacuumpomp geboren.

Al met al is het bij mij dus best snel gegaan.

Heel veel succes maandag.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct