Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vraagje

• Auteur

Hallo meiden,

Vanmiddag erachter gekomen dat ik nu toch echt  zwanger ben..Hoera!!!

Ik ben best wel onregelmatig geweest met ongesteldheid en was in januari laatste keer ongesteld en daarna eigenlijk geen sex meer gehad..beetje erg stress periode geweest.. maar nu zeggen 2 testen overduidelijk ZWANGER!!!

Zijn er mensen die dit vaker hebben meegemaakt of hebben gehoort…kan het maar niet bevatten…

Alvast bedankt voor jullie antwoord

Liefs Anna

#3137241 Quote

Héé!

Sorry, nog nooit mee gemaakt… maar een positieve test is een positieve test… Misschien ben je al een tijdje zwanger? Heb je iets gemerkt aan je lichaam? Moe, sterkere reuk, gevoelige borsten?

xx
    Miepzzz

#3137242 Quote

hallo ik denk toch dat je of perongeluk sex heb gehad en anders moet je je man vragen wat hij uitspookt als jij erg diep ligt te slapen en niet wakker te krijgen bent….

nee hoor was uiteraard en grapje wat wel mogelijk is dat je al zwanger was toen je je laatste ongi had maar ik denk dat je daar wel achterkomt tijdens de eerste echo dan zien ze precies hoever je heen bent
    veel sterkte en veel liefs maggie

#3137256 Quote

hoi,yep positieve test is aanmaak van hcg,zwangerschapshormoon,dus zwanger!
    Gefeliciteerd! groetjes kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct