Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Licht rose streepje in daglicht!

• Auteur

Hallo allemaal,

Vanochtend test gedaan van Predictor en zag een heel licht streepje.
    Dit lichte streepje was goed zichtbaar in het daglicht, je zag wel licht rose.
    Is dit dan een positieve uitslag of negatief?

Mocht het positief betekenen dan zou ik nu drie en een halve week zwanger zijn.
    Kan iemand mij antwoord geven op deze vraag en vertellen wie dit ook heeft meegemaakt?

Bij voorbaat mijn dank,

Cynthia

#3137238 Quote

hoi,

Ip is een tweede streepje veroorzaakt door het hormoon HCG en dat maak je niet aan als je niet zwanger bent.
    Drie en een halve week is misschien wat vroeg om te testen, dus als je een paar dagen wacht wordt hij vast donkerder.
    Ik had hele gevoelige testen en ik had ook een positieve test met drie en een halve week, maar die was niet van predictor, als je tijd en geld over hebt, kun je de goedkoopste eigenmerk testen van Kruidvat kopen, 2 in 1 verpakking. Die zijn heel gevoelig en daar zou dan de streep iets donkerder moeten zijn,
    toch blijft het zo: een streep is een streep dus zwanger.

Voorzichtige felicitatie dus!!!

Liefs Rimke

#3137240 Quote

Thanks voor je reactie.
    Ik heb nu ook zo een ongesteldsheids gevoel, beetje naar gevoel aan mijn buik.

Is dit dan ook normaal?

#3137253 Quote

jep! Ben nu 12 weken en heb het nog af en toe!

Al opnieuw getest??

#3137279 Quote

Nee, ga nog niet opnieuw testen, wacht tot volgende week woensdag ongeveer.
    Heb die test vrijdag al gedaan en er kwam een licht rose streepje.

Ik ben al wel af en toe misselijk vooral na een sigaret en een kop koffie.

Maar ik twijfel niet meer zoveel over het feit dat ik zwanger ben, want vandaag op mijn werk kreeg ik veel complimenten dat mijn ogen straalde en dat ik een bepaalde gloed had over mijn gezicht.
    En zwanger vrouwen die STRALEN, he?
    Dat is leuk om te horen, hoor!

Dus ff afwachten nog, maar hoor steeds meer en voel steeds meer, dus ik twijfel niet echt meer.
    Mocht ik nu nog ongesteld worden dan ga ik heel verdrietig zijn!!

Groetjes Cynthia

#3137300 Quote

Hahaha, das vast een fabeltje, dat alle zwangere vrouwen stralen…………………ik zit onder de puisten en mijn ogen hangen op half 7…………..zo moe!!!

Weet je wat het griezelige is met vroeg testen, en ik wil je niet bang maken natuurlijk, maar meer dan de helft van alle zwangerschappen eindigt al voor de menstruatie……….dan is er iets misgegaan met de innestelling en wordt je gewoon ongesteld………of iets later.
    Maar laten we er gewoon vanuit gaan dat alles goed gaat bij je!
    Ben benieuwd, laat je nog even weten??

Groetjes Rimke

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3137303 Quote

Hoi,

Ik had bij mijn eerste test geen streepje maar ik vertrouwde die test niet dus een nieuwe (van kruitvat) gedaan de andere dag toen was ie met een licht streepje positief en toen ben ik de volgende dag (die  twee testen waren in het weekend)  naar de dokter gegaan en toen was het hartstikke duidelijk Zwanger!!!!! Ik blijk achteraf na twee termijnecho's toen nog maar twee a drie weken zwanger te zijn geweest dus zat er nog niet genoeg hcg hormoon in mijn urine.

Hoop voor jouw op een positieve uitslag en alvast een voorzichtige felicitatie!!!!

Groetjes wen

#3137305 Quote

ow en ongi gevoel heb ik nog steeds ik ben morgen 14 weken zwanger!
    Volgens de vk rekt je baarmoeder op dan en de ene vrouw voelt dit en de andere niet…

Groetjes wen

#3137504 Quote

Hai meiden,

Maandag weer test gedaan en deze keer was het een donker rose streepje!
    ZWANGERHOERA!!!!!!

Nu weet ik het zeker. Ben vaak al misselijk,ongi gevoel, geen trek meer in koffie of sigaret.
    Ben echt zo blij.
    Volgende week naar de verloskundige.

Dank jullie wel voor al jullie reacties en steun.
    Veel plezier met jullie zwangerschappen en we houden elkaar op de hoogte.

Groetjes Cynthia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct